נדל"ן ותשתיות

מאות דירות באזורי הביקוש: נחשף ההיתר שכולם חיכו לו

ניתן היתר בנייה לפרויקט הענק שצפוי לשנות את פניה של שכונת בבלי בצפון תל אביב. כמה בניינים ייבנו, מה התוספת שיקבלו בעלי הדירות ומי החברות השותפות? כל התשובות בפנים
מערכת ice | 
עו"ד קרן פרשקר (צילום תמר מצפי)
הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב-יפו אישרה לאחרונה הוצאת היתר בנייה לאחד ממיזמי הבניה הגדולים ביותר המקודמים כיום בעיר – מגה-פרויקט תמ"א 38 במסלול הריסה ובנייה, אשר במסגרתו צפויים להיבנות 299 יחידות דיור חדשות בשכונה בבלי המבוקשת, בתשעה בניינים בני תשע קומות.
בפרויקט שותפות ארבע חברות, בהן קבוצת בסר, ישראל קנדה, אורבן נדל"ן והכשרת היישוב. הוא צפוי להיבנות בסמוך לפארק הירקון, ולשנות את פניה של השכונה הצפון-תל אביבית, המאופיינת כיום בעיקר בבניינים של עד 4 קומות.
 
כיום בנויות בשטח שבו מתוכנן הפרויקט לקום, התחום על ידי הרחובות בבלי, תוספתא, הכנסת הגדולה וירושלמי, כ-120 דירות המתוכננות לצאת להריסה, בארבעה בניינים ותיקים בני 3 קומות מעל קומת קרקע. מלבד הדירות החדשות, ייבנו במסגרת הפרויקט שתי כיתות גן, וכן שתי קומות תת קרקעיות ובהן כ-360 מקומות חניה, 60 מקומות חניה לאופנועים, 300 מקומות חניה לאופניים בחדרי אופניים, ו-211 מחסנים דירתיים. עוד צפוי הפרויקט לכלול מקלט ציבורי בשטח של 55 מ"ר.
לדברי עורכת הדין קרן פרשקר ממשרד רז-כהן, פרשקר ושות', המלווה את דיירי המתחם: "במסגרת הפרויקט צפוי כל אחד מבעלי הדירות לקבל לידיו דירה הגדולה ב-44 מ"ר משטח דירתו המקורי, בתוספת מרפסת בשטח של כ-12 מ"ר, חניה ומחסן. קידומו היה מורכב במיוחד, בין היתר בשל רישומם של כל ארבעת הבניינים כבית משותף אחד, בן למעלה מ-100 מחזיקים, וזאת לצד אתגרים הנדסיים שעלו לאורך הדרך. אני רוצה לברך את הדיירים שגילו הרבה אורך רוח לאורך השנים האחרונות בהן קודם הפרויקט, ואת כל גורמי המקצוע המעורבים, ובטוחה כי בעוד זמן לא רב נוכל לברך על המוגמר עם קבלת המפתחות לדירות החדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה