נדל"ן ותשתיות

דמי שכירות בעשרות מיליונים? חברת הייטק חדשה בבניין אמות

חברת ההייטק נקסט סיליקון תשכור 5,000 מ"ר בקמפוס אמות גבעתיים. החברה תצטרף לסימילרווב שתשכן בו את המטה הגלובלי שלה ובכך תשלים את שיווק הבניין כולו בדמי שכירות שנתיים של כ-26.5 מיליון שקל. וכמה כסף הושקע בקמפוס?
מערכת ice | 
קמפוס אמות גבעתיים. הדמיה: view point
אמות השקעות השלימה את שיווק כל שטחי המשרדים בקמפוס אמות גבעתיים (בית פלאפון לשעבר), בהיקף כולל של כ-17,500 מ"ר. החברה מודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת ההייטק נקסט סיליקון, לשכירת שתי קומות בשטח כולל של כ-5,000 מ"ר. החברה תעתיק את משרדיה מרחוב החשמונאים בתל אביב וצפויה להתאכלס במשכנה החדש במהלך הרבעון השני של השנה.
נקסט סיליקון הינה חברה ישראלית המפתחת תוכנה ושבבי עיבוד חדשניים עבור מחשבי-על. הפתרון של נקסט סיליקון מבוסס על ארכיטקטורת חישוב מהפכנית שצפויה להביא להאצה דרמטית במחקרים ופיתוחים מדעיים בתחומים מגוונים כמו רפואה, אנרגיה נקיה, אקלים ועוד. לחברה, מספר מרכזי פיתוח בישראל, ארה"ב ואירופה. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים רבים המחזיקים במערכות חישוב רבות עוצמה ומובילים את תחום חישוב-העל העולמי.
לאחרונה דיווחה אמות על עסקה משמעותית נוספת בקמפוס - חברת סימילרווב תשכור 5 קומות בשטח כולל של כ-12,500 מ"ר. סימילירווב תעבור ממשרדיה שבמגדל עזריאלי שרונה במהלך חודש מאי 2022 ותשכן בקמפוס אמות גבעתיים את המטה הגלובלי שלה, שיכלול בין היתר: מסעדת שף, אזורי פיתוח ירוקים, חדר כושר, חדרי הדרכה, התכנסות ועוד. עסקת סימילרווב ועסקת נקסט סיליקון משקפות דמי שכירות שנתיים בהיקף כולל של כ-26.5 מיליון שקל.
קמפוס אמות גבעתיים הוא מבנה עצמאי שכולל משרדים, שטחי פנאי ומסחר, שטחים פתוחים וחניון תת קרקעי המכיל 450 מקומות חנייה. הקמפוס ממוקם בסמיכות לצומת השלום ובעל גישה נוחה להגעה באופניים ובקורקינטים. על גג הבניין מתחמי רופטופ לקיום אירועי פנאי ובילוי לרווחת העובדים. עוד כולל הקמפוס, קומת קרקע גדולה וגבוהה המאפשרת לשתי החברות למקם בה אזורים של אודיטוריום וחדרי כנסים, חדרי כושר ויוגה, מטבחי שף ועוד.
בימים אלה משלימה אמות את חידושו של הבניין, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. השדרוג כולל ביצוע מעטפת חיפויים פוטו-וולטאיים בנראות זכוכית לבנה, וזאת לראשונה בישראל. המעטפת מתוכננת לייצר אנרגיה מתחדשת בכמות הצפויה לאפס את צריכת האנרגיה לשטחים הציבוריים בפרויקט. למעטפת החדשנית מצטרף שילוב ציוד מיזוג בנצילות גבוהה המביאים יחד את הנכס לדירוגים: מבנה מאופס אנרגיה, מבנה בעל טביעת רגל פחמנית נמוכה ולעמידתו בתקןLEED Platinum V4 , הדירוג הגבוה ביותר לשמירה על איכות הסביבה ועל בריאות המשתמש.
 
קמפוס אמות גבעתיים נמצא בנקודת המפגש שבין תל אביב, גבעתיים ורמת גן. מיקומו על דרך השלום מאפשר גישה מהירה ונוחה מערבה לנתיבי איילון ותל אביב ומזרחה לכביש 4, תל השומר ופתח תקווה. הבניין מהווה חלק ממתחם העסקים והתרבות של גבעתיים, ובגבולו הדרום מערבי מוקם בימים אלה פארק עירוני ומתחתיו חניון ציבורי ענק בן חמישה מפלסים.
אלעד רז, מייסד ומנכ"ל נקסט סיליקון: "אנחנו נרגשים להיות בעיצומה של גדילה נרחבת ותנופת גיוס עובדים. במהלך השנה האחרונה, למרות השוק התחרותי של היום, הצלחנו להכפיל את גודל החברה ולגייס למעלה מ 100 עובדי מפתח מהחברות המובילות בתחום. ב-3 השנים הקרובות אנחנו מתכננים להמשיך לצמוח בעזרת כ-300 עובדים נוספים, שיצטרפו אלינו לחולל מהפכה בעולם השבבים. המעבר המתוכנן לקמפוס אמות גבעתיים מיועד לתמוך בתהליך הצמיחה המהיר הזה, ויאפשר לעובדים שלנו להמשיך ליהנות מאווירה וסביבת עבודה אופטימליות, ומהסטנדרט הגבוה בעולם  לבנייה ירוקה - זהו בניין שהוא גם מאופס פחמן וגם מאופס אנרגיה, באופן שתואם את ערכי החברה".
שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות, מסר: "אנו גאים להעניק לשתי חברות טכנולוגיה ישראליות, חדשניות וצומחות בית חדש העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בעולם למבני תעסוקה. המבנה מאופס אנרגיה, בעל טביעת רגל פחמנית מינימלית ודירוג LEED מקסימלי. אמות מקפידה על השבחה מתמדת של תיק הנכסים שלה בדגש על איכות בנייה גבוהה ומתמידה כמובילת שוק בתחום הקיימות והסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה