נדל"ן ותשתיות

שכירות ארוכת הטווח: מי זכתה בפרויקט במאות מיליונים?

חברת דונה דום זכתה בפרויקט חדש בשכונת "הרובע הבינלאומי" בלוד בעלות של 160 מיליון שקל
מערכת ice | 
ענבל דוד (צילום רמי חכם)
תנופת השיווקים של מכרזי שכירות ארוכת טווח בעיר לוד נמשכת: היום השלימו דירה להשכיר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון שיווק נוסף בשכונת "הרובע הבינלאומי". הפרויקט, ששיווקו הושלם היום, כולל 220 יחידות דיור. סך הכל המתחם משתרע על 11,021 מ"ר. הזוכה במכרז היא חברת דונה דום שתשלם כ- 160 מיליון שקל כולל פיתוח (לפני מע"מ).
 הפרויקט מתווסף לפרויקטים נוספים ששווקו בחודשים האחרונים ברובע הבינלאומי, ויחד הם צפויים לכלול 11,000 יחידות דיור, מתוכן כ- 3,500 יח"ד במודל של "דירה להשכיר". בכך הופכת לוד לעיר עם מספר יח"ד הרב ביותר המיועדות לשכירות ארוכת טווח. השכונה תכלול גם שטחי מסחר ותעסוקה והיקף נכבד של שטחים פתוחים ומבני ציבור על שטח של 1,610 דונם. לשכונה יש נגישות מיטבית והיא כוללת תחנת רכבת ייעודית (תחנת גני אביב) וגישה מהירה לכבישים הארציים 44, 1 ו- 40, באמצעות כביש 200 העובר לאורך השכונה. התוכנית שאושרה בותמ"ל היא פרי יוזמת חברת "דירה להשכיר", אותה קידמה יחד עם עיריית לוד וחכ"ל לוד. שכונת "הרובע הבינלאומי" בעיר לוד, תוכננה על ידי חברת "דירה להשכיר" במסגרת הותמ"ל ומשכך 30% מיחידות הדיור הכלולות בה מיועדות לדיור להשכרה ארוכת טווח.
בשכונת "בן שמן" שאף היא תוכננה על ידי "דירה להשכיר" שווקו ומשווקות למעלה מ-1,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. לאחרונה הודיעו דירה להשכיר, רמ"י ומשב"ש גם על שיווקם המוצלח של שני מכרזים נוספים להקמת פרויקטים לשכירות ארוכת טווח בשכונה חדשה נוספת בעיר, שכונת "נופי בן שמן". שני המתחמים יכללו יחד כ-600 יח"ד להשכרה, אותם יקימו החברות אזורים ליווינג ושיכון ובינוי. הפרויקטים הללו התווספו למתחם אותו מקימה חברת פרשקובסקי, הכולל כ-400 יח"ד בשכונה.
 
דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, בשיתוף פעולה עם רשות מקרקעי בהובלת מר ינקי קווינט. זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור. החברה סיכמה את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יח"ד במודל של שכירות ארוכת טווח. החברה מתעתדת לשווק ב- 2022 בשיתוף רמ"י ומשב"ש כ-10,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.
מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "אני מברכת את העיר לוד ואת תושביה, על חלקם המרכזי בהובלת מהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל, עם למעלה מ-2,500 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח שכבר שווקו בעיר, ועם אלפי יחידות דיור נוספות שיתווספו אליהן. בתמיכת ראש העיר וצוותו, "דירה להשכיר" קידמה את תכנונן של שתי שכונות חדשות בעיר, במסגרתן מוצע מגוון פתרונות דיור לתושבים, וביניהם היקפים משמעותיים של דירות להשכרה ארוכת טווח, המשווקות על ידי החברה ביחד עם רשות מקרקעי ישראל".
 
מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: ״אני מברך על הצלחה נוספת של מכרז במסלול  דיור להשכרה, בעיר לוד שם אנו פועלים ליצירת מגוון רחב וראוי של פתרונות דיור בהשכרה ארוכת טווח כמחצית מהדירות יושכרו במחיר מופחת לזכאים בשכירות ארוכת טווח. שיווק במסלול זה מאפשר פתרונות מוזלים ונגישים יותר לזוגות צעירים, משפחות וחסרי דיור באזור ביקוש במרכז הארץ. רשות מקרקעי ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה להגדיל את ההיצע והמגוון של יחידות הדיור ובכוונתנו להמשיך ולדאוג להקצות קרקעות לכלל צורכי המשק ובכללם לצורכי המגורים של אזרחי מדינת ישראל בהתאם ליעדים שקובעת הממשלה״.
 ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו: ״לוד ממשיכה את תנופת השיווק והבנייה בעיר ובשכונות החדשות שצפויות לקום בשנים הקרובות. שיווק זה מתווסף לשווקים מוצלחים נוספים, בהובלה של דירה להשכיר, שמסמנים את העיר לוד כאפשרות הדיור, המסחר והתעסוקה הטובה ביותר בשנים הקרובות. שיתוף הפעולה עם משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל ודירה להשכיר, מאפשר לספק פתרונות דיור מתקדמים ואיכותיים במרכז הארץ - 15 דקות מתל אביב, ובמחירים אטרקטיביים לצד חינוך מתקדם, תכנון מדויק של העיר והשכונות החדשות המשלב שטחים ציבוריים ופארקים לצד מסחר ואפשרויות תעסוקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה