נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית: זה פרויקט הבוטיק שמסעיר את תל אביב

במקום בניין משרדים, ייבנו 17 דירות בפרויקט בוטיק ברחוב אחד העם בלב תל אביב, כולן כבר נמכרו. ומה תמהיל הדירות?
מערכת ice | 
פרויקט הבית באחד העם של חברת שרביב בתל אביב. הדמיה: Itstudio
תחום ההתחדשות העירונית ממשיך לנגן כינור ראשון בתל אביב. חברת שרביב מדווחת כי בקרוב תחל בנייתו של פרויקט "הבית באחד העם", הממוקם ברחוב אחד העם 108 בלב תל אביב. לאחרונה הושלמה מכירתן של כל 17 הדירות בפרויקט. פרויקט הבוטיק הייחודי בלב העיר הגדולה, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים גידי בר אוריין, מוקם כאמור במסגרת התחדשות עירונית.
 
עוד צוין כי הבניין שייהרס שימש בעבר כבנק ועד לאחרונה כבניין משרדים, וכעת יוקם במקומו בניין מגורים ייחודי שיכלול תמהיל דירות מגוון: דירות בנות 2-4 חדרים, דופלקסים, דירות גן ופנטהאוזים. מהחברה נמסר כי האכלוס מתוכנן לסוף שנת 2024.
במסגרת זו, צפויים הדיירים בפרויקט ליהנות משילוב של מגורים באווירה כפרית לצד אווירה עירונית תוססת בבניין בוטיק שיכלול בין היתר לובי יוקרתי, חדר כושר, חנייה לאופניים, מערכת לחנייה אוטומטית וגן פרטי עם צמחייה עשירה, המקיף את הבניין.
חברת שרביב היא חברת בנייה משפחתית, אשר פועלת בענף הנדל"ן הישראלי כבר למעלה משישה עשורים. החברה נוסדה בחיפה בשנת  1956 על ידי יוסף קליש (ז"ל) ונמנית עם חברות הבנייה המובילות בישראל.
היציבות הכלכלית וכושר הביצוע שהפגינה שרביב במשך השנים, הם שאישפרו לה לבצע פרויקטים מורכבים של בניה ותשתיות, אשר הקנו לה שם ומוניטין של אמינות, מקצועיות וניסיון. בעשרים השנים האחרונות, שותפה שרביב לפרויקטים גדולים ומורכבים, הנחשבים למובילים במודיעין, תל אביב, אשדוד, חיפה והקריות. בנוסף לאלה, ביצעה שרביב עבודות הנדסיות מורכבות, מערכות תשתית ומבנים ציבוריים בכל רחבי הארץ.
 
שרביב פעילה בכל שלבי הייזום, משלב התכנון, דרך הביצוע ועד השיווק והמכירות כולל מתן סיוע במשכנתאות ומימון. את כל העוצמה הפיננסית, המקצועיות והניסיון שנצברו במהלך השנים, מעמידה לרשות דייריה בכל הפרויקטים שבנתה ובונה החברה במהלך השנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה