נדל"ן ותשתיות

זה מתחם העסקים הענק בצפון שהחל בשלב האכלוס

החל שלב האכלוס במתחם העסקים שער הגלבוע. כמה השטח ומי החברות ששכרו בו משרדים?
מערכת ice | 
מתחם העסקים שער הגלבוע (צילום מאיר דקל)
במתחם העסקים "שער הגלבוע", הכולל מרכז מסחרי של פנאי ובילוי, בתי קפה, סופרמרקט, מסעדות, שוק איכרים, מרפאות, פארמה, חדר כושר ועוד, נערכים בימים אלה לשלב אכלוס שטחי המסחר והמשרדים.
המתחם שהוקם על ידי קבוצת ״לי מרשל״, המתמחה ביזמות ובניה למגורים, מסחר, תעשייה ומלונאות,  ממוקם על כביש 675, הידוע בכינויו "כביש התענכים" שמשמש היום ציר מרכזי למעבר תחבורה מהמרכז לצפון.
 
מתחם העסקים מתפרש על שטח של כ-10 דונם ובו בניין של שלוש קומות משרדים המשתרעות על 3,000 מ"ר. בבניין מוצעים משרדים מפוארים להשכרה, מחללים קטנים לעצמאים ועד לקומות שלמות לחברות גדולות. כמו כן, מוצעים להשכרה חדרי ישיבות ושירותי משרד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בדיוק כמו במתחמי העסקים המובילים בישראל ובמחירים גמישים בהרבה.
בבניין יש לובי כניסה מפואר וחניון תת קרקעי הכולל 200 מקומות חנייה ללא תשלום. המשרדים וחללי העבודה מתאימים לבעלי מקצועות חופשיים, חברות היי-טק וביו-טק בינוניות וקטנות, חברות פארם וסטארטאפים. מיקומו של המתחם מאפשר נגישות קלה אליו בזכות קרבתו לצירי תנועה ראשיים, ביניהם מחלף עירון בכביש 6, כביש הסרגל וצומת מגידו.
 
מייסד ומנכ"ל חברת לי מרשל, שי ניסים: "זיהינו את הצורך במרכז עסקים והיי-טק במתכונת של עירוב שימושים שאין כמותו באזור. הרציונל שעומד מאחורי מתחם העסקים הוא להתאים לכל שוכר חליפה בהתאם לצרכים ולתקציב. מתחם העסקים שער הגלבוע שוכן באזור פיתוח א' – אזור עדיפות לאומית הזוכה לתמיכה ומגוון הטבות מצד המדינה, ובהן מסלולי תמיכה ביזמים, מענקים להקמת עסק, מס חברות מופחת וסיוע במימון תקציבי מסחר ופיתוח. אין לי ספק שמתחם העסקים ימנף את האזור כולו והוא הזדמנות אמיתית לעסקים שרוצים למנף את עצמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה