נדל"ן ותשתיות

קבוצת סופרין בפרויקט ענק בהתחדשות עירונית, זה הסכום שתשקיע

סופרין הודיעה לבורסה על השקעה של כ-100 מיליון שקלים בפרויקט התחדשות עירונית ברמת גן, הצפוי להניב לחברה רווח של כ- 15 מיליון שקל
מערכת ice | 
התחדשות עירונית בהאם 25-29 של קבוצת סופרין. הדמיה: PITOM STUDIO
סופרין אחזקות, שהונפקה בבורסה רק בנובמבר האחרון, ממשיכה לצמוח. לאחר שבשבוע שעבר הודיעה על מימוש האופציה בפרויקט "מגדלי עתיד" בירושלים, הודיעה היום (רביעי) כי היא נכנסת להשקעה בפרויקט להתחדשות עירונית ברחוב האם ברמת גן במסגרתו תשקיע כ- 100 מיליון שקלים כשהרווח הצפוי יהיה כ- 15 מיליון שקלים.
הפרויקט ברחוב האם 25-29 צפוי לכלול 95 דירות חדשות בשני בניינים בני 10 קומות כל אחד. את הפרויקט תבצע החברה בשיטת תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה מחדש, כאשר 33 הדירות הוותיקות יפונו והבניין הישן בן ה 3 קומות ייהרס, לטובת הפרויקט החדש אשר כבר קיבל אישור עקרוני מפורום מהנדס העיר וממנהלת ההתחדשות העירונית. יש לציין כי עד כה נחתם ההסכם ע"י כ-84% מבעלי הדירות, מה שמאפשר לחברה לקדם את הפרויקט.
 
בעלי הדירות יקבלו תוספת של 12 מ"ר לדירתם החדשה, מרפסת וכן חניה תת קרקעית בפרויקט החדש ויעלו בקומות לגובה. את הפרויקט החדש יתכנן משרד מעוז פרייס אדריכלים, כאשר את סופרין ליוו בעסקה עוה"ד שי עדולם וקרן-אור פינקלשטיין ממשרד שי עדולם ושות׳, ואת הדיירים ייצגו עוה"ד יהודה אילוק ונרם אבו חיט' ממשרד בלטר גוט אלוני ושות'.
צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין, מציין: "אנחנו שמחים לקלוט בחברה עוד פרויקט מצוין שצפוי לתת ערך רב לבעלי הדירות וגם לרוכשים החדשים. הפרויקט מצטרף לשורת פרויקטים חדשים ומצוינים שהקבוצה מוציאה אל הפועל בחודשים האחרונים לאחר ההנפקה בבורסה".
 
עוד הוסיף כי "מיעוט הקרקעות הפנויות לבניה, בעיקר באזורי הביקוש מציב את תהליכי ההתחדשות העירונית בלב המאבק במצוקת הדיור בישראל, ראיה מרכזית לכך היא ההחלטה של המועצה הארצית לתכנון ובניה על הארכת תוקף לתוכנית תמ"א 38 בשנה נוספת, עד לקידום חקיקה שתאפשר יישום מתווה יעיל יותר לתהליכי התחדשות עירונית במסגרת מתחמים גדולים. עד אז תמ״א 38 היא הפתרון היעיל והמהיר ביותר שיש לבעלי הדירות ולרשויות להחיות ולחדש את מרכזי הערים הוותיקים. על כן, מדובר להערכתנו בסגמנט מרכזי בצמיחת ענף הנדל"ן בשנים הקרובות. ככל וגורמי השלטון יפעלו להתייעלות תהליכי ההתחדשות העירונית, אני מעריך שתגדל עוד יותר הרווחיות בתחום זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה