נדל"ן ותשתיות

יוחננוף זכתה במכרז לרכישת קרקע באשדוד, כמה שילמה?

החברה הודיעה כי זכתה במכרש של רמ"י לבניית מרכז מסחר ותעסוקה על שטח של כ-10 דונם בעלות של כ-40 מיליון שקל. ועד מתי על החברה לסיים את הבנייה?
מערכת ice | 
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
חברת יוחננוף הודיעה כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת מגרש ב'פארק לכיש' באשדוד, ששטחו הכולל הינו כ -10 דונם, המיועדים למסחר ותעסוקה, בעלות של כ-40 מיליון שקל.
בנוסף, חלים על הקרקע היטלי פיתוח בסך של כ -7.30 מיליון שקל נוספים. בהודעה, שפורסמה באתר הבורסה, צוין כי  על פי תכנית הבניה המאושרת בקרקע, ניתן לבנות עליה כ-24 אלפי מ"ר למסחר ותעסוקה וכן כ-5.4 אלפי מ"ר בקומות תת קרקעיות.
 
בהתאם לתנאי המכרז, על החברה לסיים את הבניה במקרקעין עד תום 48 חודשים ממועד הזכייה. החברה מתכננת להקים במקום חנות מכר חדשה, כאשר החברה טרם החלה בהליכי תכנון ואינה יכולה לאמוד את שטח החנות במועד זה, ומשכך גם את עלויות הבנייה בגינה.
יודגש בהקשר זה, כי החברה טרם התקשרה עם רשות מקרקעי ישראל בחוזי החכירה למגרשים, וכי החברה טרם החלה בהליכי תכנון הבניה על הקרקע, טרם הגישה כל בקשה בעניין וטרם ניתן לה היתר לעשות כן . מובהר, כי השלמת רכישת הקרקע הנ"ל והקמת חנות מכר חדשה עליה, ויתר המידע כאמור, הינם בבחינת מידע צופה פני עתיד.
 
בהתאם לכך, אין ודאות בהתרחשותם, הם אינם מצויים בשליטת החברה בלבד והתממשותם בפועל עשויה להיות שונה באופן מהותי מן המתוכנן, בין היתר כתוצאה מקשיים ו/או התניות בקבלת היתרי בניה ו/או אישורים נוספים מאת הרשויות השונות, הנדרשים לשם השלמת הפרויקט המתוכנן בקרקע ופתיחת חנות מכר חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה