נדל"ן ותשתיות

מדיפאואר על המשך צמיחה: בכמה גדלו ההכנסות?

שתי עסקאות אסטרטגיות שביצעה החברה עם רכישת 6 נכסים חדשים בחודשים יולי וספטמבר 2021 בתמורה כוללת של 132.8 מיליון דולר הובילו לרבעון מוצלח במיוחד, עם גידול של 55% בהכנסות מהשכרת הנכסים
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום vecteezy, פלאש 90)
חברת מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים בארה"ב, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022 ומציגה המשך צמיחה משמעותית עם גידול של 55% בהכנסות מהשכרת נכסים. תוצאות הרבעון הושפעו בעיקר משתי עסקאות אסטרטגיות שביצעה החברה עם רכישת 6 נכסים חדשים בחודשים יולי וספטמבר 2021 בתמורה כוללת של 132.8 מיליון דולר ומתרומתם ל-NOI ול-FFO.
במסגרת שתי העסקאות, רכשה מדיפאואר פורטפוליו הכולל 5 מרכזים מסחריים פתוחים, מעוגני סופרמרקטים, במטרופולין של פילדלפיה, במדינת פנסילבניה (החזקת החברה 80%) וכן מרכז מסחרי במדינת ג'ורג'יה שבארה"ב (החזקת החברה 100%). מדיפאואר הרחיבה את השטח המסחרי המושכר בפנסילבניה בכ-60% והתרחבה גם לפעילות באזור דרום – מזרח ארה"ב המהווה מנוע צמיחה נוסף להתפתחות החברה בשנים הקרובות.
 
מדיפאואר
מרחיבה בהתמדה את פעילותה בארה"ב, ובמסגרת זו חתמה החודש על מסמך כוונות לרכישת נכס ראשון במטרופולין של וושינגטון תמורת 36.5 מיליון דולר, עם NOI נוכחי של כ- 2.54 מיליון דולר בשנה ועוד קודם לכן הודיעה כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת מרכז מסחרי הממוקם במדינת פנסילבניה שבארה"ב, בשטח כולל להשכרה של כ-10,320  מ"ר, בתמורה לסך של 19.25 מיליוני דולר. עסקאות אלו מצטרפות לעסקה לרכישת מרכז מסחרי בקונטיקט, שהושלמה בתחילת חודש אפריל, תמורת 22.35 מיליון דולר.
המנכ"ל רון שטרן: "מדיפאואר בתנופת צמיחה ומצליחה לתרגם את היתרונות לגודל ואת המעמד התחרותי שלה באזורים בהם אנו פועלים לטובת הגדלה עקבית של מספר הנכסים והשבחתם. בתחילת החודש דיווחנו על רכישה של נכס במטרופולין של וושינגטון ובכוונת החברה להעמיק את נוכחותה במטרופולין זה שיהווה ביחד עם בוסטון, פילדלפיה ואטלנטה את מנוע הצמיחה של מדיפאואר בעתיד"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה