נדל"ן ותשתיות

אזורים Living מדווחת על צמיחה של יותר ממיליארד נכסים

קרן הנדל"ן אזורים Living פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה ומדווחת על זינוק של מיליונים ב-NOI 
מערכת ice | 
מנכ"ל Living, ערן ענבים (צילום ליאור גרונדמן)

קרן הריט "אזורים Living", המתמחה בדיור להשכרה ארוכת טווח, פרסמה היום (חמישי) את נתוניה הכספיים לרבעון הראשון של השנה ומדווחת על עליה במספר מדדים. נרשמה עלייה של כ-78.1 מיליון שקלים בשווי ההוגן של פרויקטים בפורטפוליו של החברה. את עיקר העלייה מייחסים בחברה, לפרויקט "בית בפארק" באור יהודה (כ-61 מיליון שקלים) בו בצעה החברה אכלוס של חלקו הגדול וכנגזרת לכך עלה שוויו של הנכס.
 

ה-NOI זינק מ-1.5 מיליון שקלים אשתקד לכ-10.4 מיליון שקלים ברבעון הנוכחי, והוצאות המימון צמחו לכ-15.6 מיליון שקלים, נתונים אלו מסבירים בחברה, בגידול בהיקף החוב של החברה והפסקת היוון עלויות מימון בעקבות השלמת פרויקטים. באשר לרווח הנקי של החברה נרשם סכום של כ-67.1 מיליון ש"ח, מול הפסד של כ-0.3 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


עוד מציינים בהודעת החברה, כי סך הנכסים של הקרן הכפיל עצמו ביחס לרבעון המקביל אשתקד – כ-2.5 מיליארד שקלים מול כ-1.3 מיליארד שקלים ברבעון מקביל אשתקד. יתרת המזומנים של "אזורים Living", עומדת נכון לרבעון האחרון על כ-128.6 מיליון שקלים בתוספת כ-60 מיליון שקלים בפיקדונות כספיים שאינם משועבדים, זאת ביחס לכ-91 מיליון שקלים בדו"ח הקודם.
 


בנוסף, לכל אלו בחברה מציינים כי נכון למועד הדו"ח, יש בבעלותם 3 פרויקטים מניבים (אשדוד, "רקפות" ראשון לציון ו"בית בפארק" אור יהודה) עם כ- 700 יח"ד מניבות אל מול פרויקט מניב אחד בתקופה המקבילה אשתקד (אשדוד). כמו כן, לקרן 10 פרויקטים נוספים המונים 242 יח"ד בהקמה ו-1,382 יח"ד בתכנון, במהלך החצי שנה הקרובה צפויה הקרן לאכלס את הנכס בתל אביב עם כ- 80 יח"ד ובמקביל להתחיל ביצוע של שלושה פרויקטים הכוללים כ-450 יחידות דיור – סך הנכסים של הקרן עומד על כ-2,300 יח"ד ב-13 פרויקטים בפריסה ארצית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה