נדל"ן ותשתיות

חמש קומות בר"ג והסכם שכירות ב-75 מיליון שקל

מובילאיי מתרחבת: תשכור חמש קומות במגדל ONE TOWER בר"ג ותקים מרכז נוסף. לצורך כך חתמה החברה על הסכם שכירות במגדל של רוגובין ואקרו נדל"ן תמורת 75 מיליון שקל. אכלוסו של הבניין עתיד להיות ברבעון השני של 2023

מערכת ice | 
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, pixabay, unsplash)
חברת מובילאיי שהוקמה על ידי פרופ' אמנון שעשוע וזיו אבירם, מתרחבת וגדלה. החברה, שעוסקת ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות סיוע למניעת תאונות דרכים, חתמה לפני כמה ימים על הסכם לשכירת חמש קומות משרדים במגדל ONE TOWER של החברות רוגובין ואקרו נדל"ן במתחם הבורסה ברמת גן.
 
השכירות הינה לטובת הקמת מרכז מחקר ופיתוח בנוסף לזה של ירושלים, כך פורסם בכלכליסט. מגדל ONE TOWER של החברות רוגובין וקבוצת אקרו נבנה על השטח של מיקומו של מפעל דפי זהב ברחוב אבא הלל סילבר ברמת גן. אכלוסו של הבניין עתיד להיות ברבעון השני של 2023.
הסכם השכירות נחתם לתקופה של שבע שנים בתמורה לסכום כולל של כ- 75 מיליון שקל. מה כוללת השכירות? מובילאיי שוכרת את קומות 21-17 מתוך 35 קומות במגדל, ודמי השכירות יעמדו על כ־118 שקל למ"ר לרמת מעטפת. כדי להביא את המשרדים לרמת גמר, מובילאיי צפויה להשקיע בנוסף סכום של כ־ 30 מיליון שקל.
 
מגדל המשרדים משתרע על שטח של כ־50 אלף מ"ר ושטח כל קומה הוא כ־1,500 מ”ר. סטנדרט הבנייה שנחשב גבוה מבחינת איכות, והוא כולל תקן LEED בינלאומי לבנייה ירוקה. בנוסף, מיקום הבניין נחשב מיקום מרכזי והמגדל נהנה מפריים לוקיישן לתחנת הרכבת סבידור מרכז, תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה ונתיבי איילון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה