נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי ירושלים: זו מהפכת החניות שאושרה בעיר

עיריית הבירה הודיעה על הקמת שני חניוני ענק בעיר ללא תשלום בכל שעות היממה. משה ליאון: "יקלו על מצוקת החנייה הקיימת ובעיקר ישמרו על בטיחותם של הולכי הרגל והמשתמשים בחניונים״
מערכת ice | 
חניון בירושלים (צילום דוברות עיריית ירושלים)
בשורה מעודדת לתושבי ירושלים: עיריית הבירה הודיעה היום (שני) כי שני חניונים בעלי 122 מקומות חניה הוכשרו בידי צוות העירייה ויאפשרו חניה ללא תשלום בכל שעות היממה. 
החניון הראשון נמצא ברחוב מקור חיים 9, כשהוא כולל 60 מקומות חנייה. החניון נבנה והוכשר לאחר חפירת כל שטח המגרש, ביצע אספלט, סימון תאי חניה ושפיכת מצעים. בנוסף, גם בעלי רכבים חשמליים ימצאו בו מקום להטעין את רכבם, כאשר במקום הונחה תשתית לטעינה חשמלית וחניות ייעודיות למכוניות חשמליות. 
 
חניון נוסף נבנה בשכונת ארמון הנציב בעיר, בצומת שבין הרחובות אנוסי משהד-דוד רזיאל, כאשר הוא הורחב לכ-53 מקומות חנייה בהשוואה ל-30 שהיו במקום עוד קודם לכן. 
על החניון בארמון הנציב אמרו בעירייה: "יגביר את בטיחות המשתמשים והולכי הרגל, משום שבעבר הכניסה אליו היתה ממספר כניסות מתוך הצומת, דבר שיצר סיכון למשתמשי החניון ולהולכי הרגל שעברו בסביבתו. כמו בחניון בתלפיות, גם בארמון הנציב הוכנה תשתית לטעינת רכבים הזקוקים לטעינה חשמלית".
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון אמר כי "הקמת החניונים היא בשורה של ממש עבור תושבי האיזור ומשתמשי החניון באורח קבע. החניונים יקלו על מצוקת החנייה הקיימת ובעיקר ישמרו על בטיחותם של הולכי הרגל והמשתמשים בחניונים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה