נדל"ן ותשתיות

ליברמן תוקף את החרדים המתפרעים: לא לשחרר את העצורים"

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס למתפרעים החרדים המשבשים את עבודות הבניה של הרכבת הקלה בירושלים, בחשבון הטוויטר שלו קרא הערב (ה') למשטרה ולפרקליטות לפעול ביד נוקשה כלפי המתפרעים 
מערכת ice | 
התפרעות חרדים בירושלים (צילום דוברות משטרת ישראל)
זה תקופה שסביב עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים מתעוררת מהומה. הרחוב אשר נמצא בליבו של אזור המיושב על ידי חרדים מעורר את זעמם של תושבי השכונה ואלה, יחד עם מתפרעים אחרים, לא בוחלים באמצעים על מנת לשבש ולהפריע לעבודות הפיתוח של הרכבת. לפי דיווחים שמסרה חברת הבניה "מוריה" האמונה על בניית הקו, הונדליזם הקיצוני עולה לחברה בסכומי עתק ובעקבות השיבושים צפויים עיכובים ארוכים במועד סיום הבניה.
 
הערב (חמישי) התייחס שר האוצר אביגדור ליברמן להתפרעויות של החרדים. בחשבון הטוויטר שלו כתב שר האוצר: "הונדליזם והאלימות של קבוצת חרדים באזור בר אילן בירושלים הם פשוט בלתי נסבלים. מדובר במאות מפירי סדר מתפרעים שפוגעים בציוד יקר בעלויות של מיליונים ובכך מעכבים את פתיחת קו הרכבת החדש בירושלים".
   
בהמשך כתב יו"ר ישראל ביתנו: " אני מצפה מכוחות המשטרה ומהפרקליטות לא לשחרר את העצורים עד שיוגש כתב אישום ועד שהם ישלמו את כל עלויות הנזק שהם עצמם יצרו". ליברמן סיים את דבריו וכתב: "אסור לתת לקומץ של אנשים קיצוניים לפגוע בפרויקט שחשוב לכל כך הרבה תושבים בירושלים ומחוצה לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה