נדל"ן ותשתיות

בכמה מכרה החברה הישראלית את הנדל"ן שהחזיקה בארה"ב

מישורים השקעות נדל"ן הכריזה כל מכירת קניון סמוך לעיר ג'קסונוויל בפלורידה שבארצות הברית, מתוך כך לחברה נותרו - 12 נכסים אחרים באמריקה
מערכת ice | 
פתיחת הקניונים (צילום Magma Images)
מישורים השקעות נדל"ן הכריזה הבוקר (ראשון) כי השלימה את מכירת מרכז הקניות "Regency Court" סמוך לעיר ג'קסונוויל, פלורידה המוחזק על ידה בשיעור של 60% והיתרה מוחזקת על ידי השותף המקומי של מישורים, תמורת כ-23.1 מיליון דולר. במועד ההשלמה שולמה לחברה יתרת התמורה בסך של כ-21.6 מיליון דולר.
 
כמו כן לאחר מכירת הנכס, לחברה יש כיום 12 נכסים בארה"ב המנוהלים על ידי מטה החברה במיאמי פלורידה. מרבית הנכסים הנרכשים הינם מרכזים מסחריים פתוחים, הממוקמים בסמוך לערים מתפתחות ומוכרות באזור דרום מזרח ארה"ב.
 
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים התייחס למחירה ואמרה: "זוהי עסקה נוספת המביאה לידי ביטוי את יכולת החברה לאתר נכסים בעלי פוטנציאל, להשביחם ולממשם במחיר הגבוה משמעותית ממחיר רכישתם וכן עדות נוספת לפוטנציאל הטמון בתיק הנכסים שלנו. בעסקה זו התשואה על ההון משמעותית הודות לכך שההון העצמי שהושקע בגין הנכס כבר הושב בעבר ע"י מימון מחדש של הנכס בתנאים אטרקטיביים."
חברת מישורים, אשר בשליטת אלכס שניידר Alex Shnaider, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב במדד ת"א נדל"ן, עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב. מישורים הינה גם בעלת השליטה בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה