נדל"ן ותשתיות

לא תאמינו מי רכשה את האחוזה היוקרתית של אופרה ווינפרי

מראיינת העל האמריקנית אופרה ווינפרי מכרה את האחוזה שלה בדרום קליפורניה ללא אחרת מאשר כוכבת "חברים", ג'ניפר אניסטון
מערכת ice | 
אופרה וינפרי (צילום יוטיוב/ Apple TV)
מה משותף לאופרה ווינפרי (68) וג'ניפר אניסטון (53) מלבד שמות גדולים, כיסים עמוקים ולגיונות של מעריצים – שניהם קראו עכשיו לאחוזה המפוארת הזו, במובלעת החוף הנחשקת של קליפורניה מונטסיטו, בית. מנחת הטלוויזיה החד-פעמית מכרה את הנכס בסגנון טוסקני לכוכבת ההוליוודית תמורת 14.75 מיליון דולר בעסקה שלא יצאה לשוק הנדל"ן.
ווינפרי קנתה את הנכס זמן קצר לפני שמכרה אותו לכוכבת הטלוויזיה והקולנוע ג'ניפר אניסטון.  ב-2021 מנחת העל קנתה את האחוזה תמורת 10.48 מיליון דולר ומכרה אותו ב-2022 לכוכבת ההוליוודית ב-14.75 מיליון דולר. אניסטון גייסה את הסכום מקרן נאמנות שהקימה על שם הכלבה המנוחה שלה, דולי. 
 
אזור מונטסיטו אהוב על סלבריטאים ובני מלוכה כאחד. ברשימת בעלי הבתים המפורסמים באזור נמצאים הנסיך הארי ומייגן מרקל, אריאנה גרנדה וגווינת' פאלטרו. לאופרה לא צריך לדאוג, היא נשארת בשכונה עם נכס דמוי ארמון שאותו היא מכנה בית. 
את תוכנית הראיונות הפופולארית של אופרה ווינפרי "אופרה ווינפרי מראיינת"- Super Soul שבה כוהנת הטוק שואו מראיינת מנהיגים עולמיים, מפורסמים ואנשי השעה, תוכלו לראות עכשיו בשירות הסטרימינג החדש של יס discovery+.
לג'ניפר אניסטון יש ניסיון עם עסקאות נדל"ן. בעבר היא קנתה פנטהאוז ודירה בבניין מפואר בגריניץ' וילג' ניו יורק תמורת 7 מיליון דולר, וזמן קצר אחר כך נטשה את התוכנית. כיום פנטהאוז דופלקס חדש באותו בניין עולה יותר מ-18 מיליון דולר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה