טלוויזיה

יס מתחדשת: זה התוכן החדש ממנו יהנו הצופים

החל מה-14 בספטמבר ייהנו לקוחות yes מהשירות החדש discovery+, הכולל סדרות בלעדיות וספרייה עצומה של תכני לייף סטייל, פשע, הרפתקאות, מדע, טכנולוגיה ועוד ב-yes וב-STINGTV
מערכת ice |  1
yes (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
Warner Brothers Discovery Inc. ו-yes הכריזו היום על שיתוף פעולה נרחב הכולל את השקת discovery+, שירות הבידור של ענקית התוכן Warner Bros. Discovery בישראל ב-yes וב-STINGTV. לקוחות yes ו- STINGTV ייהנו מגישה למגוון תכני discovery+. discovery+  משירותי הסטרימינג הגדולים והמובילים בעולם, הזמינים ב- 220 מדינות ברחבי העולם ומכיל מעל 2,000 שעות צפייה של תכנים שונים בתחומים מגוונים הכוללים 500 שעות צפיה של תכנים מקוריים ובלעדיים ל – discovery+.
 

 
discovery+ יציע לצופים הישראלים תוכניות מהפופולריות בעולם בניהם "אופרה ווינפרי מראיינת"- Super Soul – תכנית הראיונות הפופולרית של אופרה ווינפרי בה כוהנת הטוק שואו מראיינת מנהיגים עולמיים, מפורסמים ואנשי השעה; הסרט התיעודי המדובר של השנה- "טראמפ: גישה חסרת תקדים" (Trump: Unprecedented), הכולל ראיונות בלעדיים וצילומים שטרם נראו של משפחת טראמפ מתוך קמפיין 2020, ועד יום ההשבעה.

בנוסף ישודר סרט הדוקו "הכירו, סלמה בלייר" Introducing Selma Blair, המביא מבט אינטימי על מסעה האמיץ להתמודדות עם מחלת הטרשת הנפוצה;  Johnny Vs. Amber סרט דוקו בשני חלקים על מערכת היחסים הרעילה בין ג'וני דפ ואמבר הרד אשר ממשיכה לייצר כותרות לנישואים שהשתבשו באופן טרגי. כל אלה לצד תוכניות בישול ולייף סטייל, בהובלת דמויות מפתח כמו איימי שומר ותכניות גילטי פלז'ר ממכרות מעולם הריאליטי כמו "90 יום לחתונה", "למכור את ההמפטונז", "מכוניות במיליון דולר", "הבהלה לזהב" ועוד. הערוצים הליניאריים של דיסקברי ימשיכו להיות משודרים ב-yes במסלולי השירות השונים - ערוץ דיסקברי, דיסקברי סיינס, TLC, ID, Animal Planet וכן יורוספורט 1 ו-2.


ג'יימי קוק, מנכ"ל GM, CEE, הבלטים, המזרח התיכון, הים התיכון וטורקיה בחברת Warner Bros. Discovery אמר: "התחלנו את השקת discovery+ כשירות סטרימינג ברחבי האזור בדצמבר 2020, ואנו ממשיכים במסע שלנו לעבר בניית נוכחות דיגיטלית חזקה יחד עם השותפים שלנו. yes הוא שחקן מבוסס ומוערך בישראל ולכן הוא השותף המושלם לצמוח איתו ולהטביע איתו את טביעת הרגל הגלובלית שלנו. בישראל, discovery+ יבלוט משירותי סטרימינג אחרים בהיותו היעד המובהק לבידור מהחיים האמיתיים. זה משלים למעשה את מה ש-yes מציעה עכשיו. ל-Warner Bros. Discovery יש את היכולת למזג את התוכן הטוב ביותר שיש לנו להציע, כולל מותגים גלובליים איקוניים, רשת וידע עם התוכן והמומחיות המקומית של yes".
אילן סיגל, מנכ"ל yes: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת Warner Bros. Discovery שיאפשר ללקוחות yes ליהנות ממגוון התוכן המצוין של דיסקברי יחד עם חוויית הצפייה הטובה ביותר בישראל. דיסקברי+ הוא אחד מספקי התוכן הגדולים והמשמעותיים בעולם, הקטלוג העצום שלהם מציג תוכן מרתק של "העולם האמיתי", ואנחנו מאד גאים לקחת חלק בהכרתו לקהל בישראל. הסכם זה מצטרף לשיתופי הפעולה האסטרטגיים עליהם חתמה yes  בשנה האחרונה והוא מהווה צעד חשוב נוסף במהפך של yes ומחזק את מעמדה כחברת הטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה בישראל עם צמיחה מתמשכת במספר המנויים. yes  מציעה את עולם התכנים העשיר והגדול ביותר עם מגוון הצעות ומסלולים בטווח רחב לכל סוגי אוכלוסיות הצופים".
 
ברבעון האחרון, yes מיצבה את עצמה כשירות ה-IP הגדול בישראל, כאשר יותר מ-50% מלקוחותיה כבר מחוברים לשירותי הטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ענקית התוכן Warner Bros. Discovery, מצטרף לשורה של שיתופי פעולה בינלאומיים עליהם חתמה לאחרונה yes.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהמם
    משה 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמם
    סגור