נדל"ן ותשתיות

משרדים בוערים: עליה דרסטית במחירי שכירות המשרדים

חשבתם שעליית מחירי השכרת הדירות קיצונית? חברת Newmark-natam מפרסמת כי עליית דמי השכירות עבור משרדים קיצונית אפילו יותר 
מערכת ice | 
אור בן צבי קליין (צילום אור בן צבי קליין)
חברת Newmark-natam המספקת שירותי נדל"ן מגוונים למגזר העסקי, מפרסמת נתוני סיכום של שוק הנדל"ן המניב לחציון הראשון של 2022 מהם עולה כי לפני ההתמתנות של החודשים האחרים בשל עליית האינפלציה והריבית בשווקים, ענף המשרדים רשם חציון שיא. עם עליות מחיר כמעט בכל הארץ.
 
על פי הנתונים, בסוף 2021 מחירי השכירות בתל אביב עמדו על כ-120 שקל למ"ר ואילו בחציון הראשון של 2022 זינק המחיר ל-146 שקל למ"ר, עליה של 22.4%. לעומת זאת, באזור השרון מחירי השכירות שומרים על יציבות בחציון הראשון של 2022 עם מחיר שכירות של כ-81 שקל למ"ר. הסיבה היא ככל הנראה בזכות פרויקטים חדשים רבים שמוקמים באזור.
 
אזור הבורסה דומה בהתנהגותו לתל אביב ודמי השכירות עלו מ-104 שקל למ"ר עד ל-128.75 שקל למ"ר כלומר עלייה של 23.75%. הסיבה נעוצה בסמיכות לתל אביב והמחסור בשטחי מסחר בתל אביב עצמה. לעומת זאת באזור התעסוקה של בני ברק הנמצא גם כן יחסית בסמיכות עלו מ-65 שקל למ"ר ל-73 שקל למ"ר.
 
אור בן צבי קליין, סמנכ"ל שירותי הנדל"ן בקבוצת Newmark-natam אמר: "בחלק מהאזורים עליית מחירי המשרדים בחציון הראשון של 2022, הייתה גבוהה יותר מעליית המחירים בתחום המגורים הן בקניה והן בשכירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה