נדל"ן ותשתיות

פרויקט הנדל"ן החדש: 16 מיליון שקלים ממכירת שלוש דירות

מרי 58, פרויקט הנדל"ן החדש של קבוצת לוינשטיין החל במכירה המוקדמת של הדירות. עד ככה דווח כי נמכרו שלוש דירות על סך של 16 מיליון שקלים סך הכל
מערכת ice | 
מרי 58 (צילום יחצ הדמייה)
קבוצת לוינשטין מדווחת הבוקר (שני) על תחילת העבודות בשטח של הפרויקט ברחוב המרי 58 בגבעתיים. בכך תקים החברה בניין בוטיק יוקרתי שיכלול 20 דירות במיקום הביקוש בגבעתיים. החברה החלה לאחרונה בשיווק הפרויקט ועד כה מכרה 3 דירות בהיקף כספי של כ- 16 מיליון שקלים.
פרויקט המרי 58 ממוקם בראש גבעת קוזלובסקי הגבוהה ביותר בגוש דן המתנשאת לגובה של 87 מטר, ממנה משקיפים על כל תל אביב. בנוסף לכך הוא ממוקם בצמידות למצפה הכוכבים ובקרבת מצפור שלום. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות יוקרה בנות 3,4,5 חדרים, ופנטהאוז המשתרע על קומה שלמה וכולל מרפסות בשטח של כ- 205 מ"ר עם נוף פנורמי פתוח לתל אביב ולגבעתיים.
 
לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לוינשטין, "לאחר קבלת היתר הבנייה אנו עולים על הקרקע ומתחילים בבניית הפרויקט הייחודי. מדובר בפרויקט בפריים לוקיישן גבוה מעל כולם, במיקום המבוקש ביותר בגבעתיים. הוא מציע חוויית מגורים באזור משופע בריאות ירוקות, קרוב למוקדי המסחר והבילוי המרכזיים של העיר ובעל נגישות תחבורתית גבוהה. קהל היעד הם משפרי דיור מחתך סוציו אוקונומי גבוה שמעריך איכות, וכן מצמצמי דיור מגבעתיים עצמה, תל אביב או רמת גן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה