נדל"ן ותשתיות

שוק הדיור לוהט: היכן מחירי הנדל"ן זינקו ב-89%?

שוק הבתים היוקרתי של דובאי משגשג כאשר קונים עשירים נוהרים לעיר, מחירי הנדל"ן העיקריים של דובאי זינקו ב-89% בשנה האחרונה גם מכירת נכסים שמחירם מעל 10 מיליון דולר הגיעה לשיא חדש
מערכת ice | 
דובאי (צילום freepik)
מחירי הנדל"ן העיקריים של דובאי, אחת המדינות המסקרנות בעולם, זינקו ב-89% במהלך 12 החודשים האחרונים, בעקבות מבול של קונים עשירים שהקימו בתים שניים בעיר הבירה של המדינה, לפי נייט פרנק.
דובאי היא חוויה מעולה, במיוחד עבור אלה שמחפשים מרכז השקעות עולמי או בתי חלומות. מכיוון שנדל"ן הוא אחד ההיבטים החזקים ביותר של הכלכלה, רכישת נכסי יוקרה בדובאי היא אופציה אטרקטיבית עבור אנשים בעלי ערך גבוה (HNWIs) ברחבי העולם.
אבל, כשזה מגיע לשאלה 'מה הופך את דובאי למקום הטוב ביותר לקנות בתים יוקרתיים', יש הרבה גורמים והעדפות שיש לקחת בחשבון.  מספר הולך וגדל של אזרחים גלובליים המשתייכים ללאומים שונים, בוחרים בדובאי כביתם השני. רבים מהם רואים בו את המקום המושלם לקנות נכסים להשקעה.
בואו נסתכל על הגורמים שהופכים את דובאי למרכז השקעות נדל"ן אטרקטיבי וכיצד היא משתווה לערים בינלאומיות אחרות בעולם. עם הצגת הויזות ארוכות הטווח של דובאי למשקיעי נדל"ן, ישנם יתרונות נוספים למי שרוכש נכסי יוקרה באזור.
 
דבר ראשון, דובאי מציעה ערך שאין דומה לו לנדל"ן יוקרתי. בהתחשב בכך שבעלות על בתים זרה בדובאי נכנסה לתוקף בשנת 2002, דובאי היא מצטרפת חדשה יחסית בליגה של מרכזי נכסי יוקרה עולמיים כמו סינגפור, ניו יורק ולונדון. האמירות מתהדרת בפיתוחי נדל"ן מגה שנועדו לתת מענה לאנשים עם נטייה לחיים יוקרתיים.
אפילו עם אורח החיים המפואר המקובל בדרך כלל כסטנדרט בדובאי, העיר נשארת במחיר סביר ביותר. דו"ח העושר לשנת 2019 של נייט פרנק מגלה שלמרות התנודות בשוק הנדל"ן, בתים יוקרתיים בדובאי זולים בהרבה בערכם מאלה בערים מרכזיות אחרות בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה