נדל"ן ותשתיות

1,500 יח"ד חדשות: זו העיר שתכפיל את מספר התושבים

הוכרז הזוכה על המכרז לבניית רובע 12 המתוכנן בקצרין. ראש מועצת קצרין, דימי אפרצב: "יום חג היסטורי לקצרין ולגולן כולו"

מערכת ice | 
בניין המועצה המקומית קצרין (צילום ויקיפדיה)
אמש (רביעי) הוכרז הזוכה במכרז "תכנן ובנה" לבניית 1,560 יח"ד בצעד שצפוי להכפיל את גודלה של העיר קצרין - חברת גל אריאל בניה והשקעות בע״מ, י״ד ברזאני בע״מ. מדובר במכרז הנרחב והגדול ביותר שפורסם על ידי משרד השיכון באזור.
המכרז הינו בשיטה הייחודית 'תכנן ובנה' לפיה חברה אחת תהיה אחראית על תכלול התכנון, עבודות הפיתוח והבנייה של התשתיות הציבוריות ומבני המגורים ל-1,560 יחידות דיור, מוסדות החינוך, מוסדות הציבור, שטחי התיירות והמסחר במתחם אחד.
 
702 יחידות דיור מתוך 1,560 בכלל הפרויקט יוגרלו במסלול של תכנית "מחיר מטרה" במחירים אטרקטיביים. בשכונה החדשה צפויות להיבנות יחידות דיור בתמהיל מגוון של בנייה רוויה וצמודת קרקע, מתחמי תיירות, מסחר ותעסוקה במתכונת 'שכונה מחכה לתושב' כאשר הקבלן בונה את כלל יחידות הדיור, מתחמי התיירות, מסחר ותעסוקה.
ראש המועצה המקומית של קצרין, דימי אפרצב מסר: ״יום חג היסטורי לקצרין, לגולן ולגליל המזרחי. היום אנחנו עם הפנים קדימה לעשורים הקרובים עם ההכרזה על הזוכה במכרז לבניית רובע הנחלים (12) במהלך אשר יכפיל את האוכלוסייה ביישוב. אני מודה לממשלת ישראל - לשר האוצר אביגדור ליברמן ולשר הבינוי והשיכון זאב אלקין, על האמון בקצרין ומימוש החלטת ממשלה 864 בתוך חודשים ספורים, ולכל העוסקים במלאכה שהופכים את החזון והזרעים שזרענו כאן במשך 8 השנים האחרונות למציאות פורצת דרך ומאחל הצלחה לחברה הזוכה. ״
המכרז מיישם הלכה למעשה את החלטת הממשלה מחודש דצמבר בשנה שעברה 864 שקבעה יעד להכפיל בשנים הקרובות את קצרין ויישובי רמת הגולן. בשנים האחרונות קצרין הפכה ליעד מבוקש על ידי תושבים מבחוץ. על פי נתוני הלמ"ס, בשלושת השנים האחרונות נוספו לעיר כ-600 תושבים המהווים 7.2% בגידול הצמיחה הדמוגרפית של היישוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה