נדל"ן ותשתיות

מחירי הנדל"ן בטירוף: איפה תשלמו 30 אלף שקל למטר?

קרדן נדל"ן חתמה על עסקת קומבינציה על קרקע בשטח של כ-4.4 דונם בנתניה, במסגרת העסקה עם בעלי קרקע פרטיים, תקים מגדל מגורים שיכלול 117 יח"ד, סמוך לים
מערכת ice |  1
מתחם השוק בנתניה (צילום סימפלקס)
חברת קרדן נדל"ן בניהולו של עמוס דאבוש, הודיעה היום שחתמה על עסקת קומבינציה על קרקע ברחוב יודפת בשכונת נוף הטיילת בנתניה עם בעלי קרקע פרטיים. גודל השטח הוא כ-4.4 דונם בו מתוכננות להיבנות 117 יחידות דיור במבנה בן 31  קומות, בהתאם לתב"ע המאושרת במתחם. 
המגרש ממוקם במערב העיר, הבניה בו נעשית במסגרת תוכנית נת 556 וצפויה לכלול 117  דירות. המחיר הממוצע למ"ר בנוי עומד כיום בשכונה, בה פועלות חברות הנדל"ן המובילות בישראל במספר פרויקטים, על כ-30 אלף שקל למ"ר, עלייה של כ-20% לעומת המחירים לפני כשנה וחצי בלבד. מרחק הפרויקט כ-500 מטר מרצועת החוף  ובקומות הגבוהות נוף לים. היקף ההשקעה המוערך בפרויקט הוא כ-200 מיליון שקל.
 
חברת קרדן נדל"ן מקדמת במקביל מספר פרויקטים למגורים בעיר נתניה, בהיקף של למעלה מ-1,000 יח"ד, ובנוסף שבוע האחרון דיווחה החברה כי ועדת המשנה לתכנון ובניה החליטה להפקיד בתנאים תב"ע לפרויקט פינוי בינוי ברחוב קצנלסון בעיר. חלקה של קרדן בתב"ע משתרע על כ-3 דונם ובמסגרתו צפויים להיהרס 3 בנייני מגורים הכוללים 48 יח"ד, ובמקומם יבנו 2 בניינים של -192 יח"ד.
לדברי אוהד לב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרדן נדל"ן "שכונת נוף הטיילת מושכת אליה אוכלוסיות חזקות המחפשות איכות חיים בקרבת הים. חברת קרדן נדל"ן מאמינה בעיר נתניה, אשר מתחדשת בקצב מהיר לצד פיתוח תשתיות חדשות והתחדשות עירונית ענפה והיא מתכננת בה פרויקטים בהיקפים של למעלה מ- 1,000 יח"ד".
חברת קרדן נדל"ן, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. החברה מעורבת בקידום ופיתוח פרויקטים בערים רבות בהן: ירושלים, תל אביב, חולון, באר יעקב, אשדוד, גן יבנה, גני תקווה, גבעת שמואל, נתניה, חדרה, רמת גן, רחובות, קרית מוצקין, נהריה, עפולה ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו טעות. (ל"ת)
    חנוך 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור