נדל"ן ותשתיות

קבוצת אלמוג זכתה במכרז: זו העיר בה תקים 128 דירות

קבוצת אלמוג זכתה במכרז לבניית 128 יח"ד באלעד תמורת כ-59 מיליון שקל, המתחם זכה לתחרות משמעותית עם 12 הצעות שהוגשו מטעם יזמים
מערכת ice | 
אלעד (צילום פלאש90)
קבוצת אלמוג דיווחה היום (ראשון) על זכייה במכרז רמ"י לבניית 128 יח"ד בעיר אלעד כאשר 102 מהן במסגרת פרויקט מחיר מטרה, זאת תמורת סכום של  28.2 מיליון שקל והוצאות פיתוח בגובה של 30.4 מיליון שקל. המתחם זכה לתחרות משמעותית עם 12 הצעות שהוגשו מטעם יזמים.
במסגרת המכרז הוצעו 938 דירות ואלפי מ"ר של שטחי מסחר כחלק מתוכנית מחיר מטרה בשבעה מתחמים בעיר. המתחם בו זכתה החברה ממוקם ברחוב שמעון בן שטח בחלקה הצפוני של העיר, אזור בעל נגישות תחבורתית טובה הודות לקרבה לחיבור החדש של היישוב עם כביש 4711 המהווה את הכניסה הצפונית לעיר והודות למסוף חדש לתחבורה ציבורית שעתיד להיבנות בסמוך".
 
הפרויקט שתבנה קבוצת אלמוג ישתרע על שני מגרשים בשטח כולל של כ-6 דונם, עליו יוקמו 4 בניינים בני 7 קומות מעל קומת קרקע שתכלול כ-2,100 מ"ר של שטחי מסחר. אלעד היא עיר בעלת צביון דתי-חרדי בת כ-50 אלף תושבים, הממוקמת במרכז הארץ, דרומית לראש העין בצמידות לכביש 6 וכביש 444.
לדברי יקי אמסלם מנכ"ל קבוצת אלמוג: "אנו שמחים מאוד על הזכייה, עבורנו מדובר בסגירת מעגל, שכן אלמוג היתה הראשונה לבנות ביישוב עם הקמתו לפני כ-26 שנים. אלמוג הייתה למעשה החלוצה בהנחת אבן הפינה לבניית היישוב בטקס שנערך במעמד שר הפנים ושר השיכון דאז. הפרויקט יאפשר לעוד זוגות צעירים להגשים חלום לרכישת דירה במחיר בר השגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה