נדל"ן ותשתיות

"הנגב והגליל זה כמעט מדינת עולם שלישי בהכל"

יצחק וסרלאוף השר המיועד לנגב וגליל: "יש שתי מדינות בישראל - אחת המרכז מפותחת, השניה מדינת עולם שלישית - הנגב והגליל, משהו פשוט, 2,000 שקל בשביל לפתוח את החודש, אין! מי ישאר לגור שם?", ומה לגבי הפרוטקשן?

מערכת ice |  2
יצחק וסרלאוף (צילום דוברות עוצמה יהודית)
חבר הכנסת והשר המיועד לתפקיד נגב וגליל יצחק וסרלאוף התראיין היום (חמישי) לפרשן חדשות 12 עופר חדד במסגרת פנאל בכנס 'עיר הנדלן' הנערך באילת והגיע לסיומו היום אחרי שלושה ימים של פאנלים מגוונים. 
במהלך הראיון התייחס וסרלאוף לתפקידו המיועד: "אני לא הסיפור פה. אנחנו נמצאים במגה אירוע, אם אפשר לומר בזהירות יש כאן כמעט שתי מדינות. יש את המרכז, מפותחת הייטק, בניינים. ויש את הנגב והגליל. שזה כמעט, ואני אומר את זה בזהירות, כמעט מדינת עולם שלישי - בהכל". 
 
לדברי וסרלאוף, "ידעתי את זה, אבל כשאני נחשפתי לזה כשהגעתי לשטח וראיתי את זה, ואני הולך אח"כ לעוד סיור בנגב. המצב הזה הוא בהכל, זה בכלכלה, בתעסוקה, בחינוך. אני כשהתחתנתי גרתי חצי שנה בבית שאן, אתה יודעים למה עזבתי? עזבתי בגלל שחצי שנה חיפשנו לאישתי עבודה".
לסיום הסביר: "משהו פשוט, 2,000 שקל בשביל לפתוח את החודש, אין! מי ישאר לגור שם? הפרוטקשן? צריך לקבוע עונשי מינימום למי שגובה פרוטקשן. אני רוצה סעיף בחוק יעודי לגובי פרוטקשן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן לחלק קרקעות בני ביתך לצעירים שיבואו לנגב ו..
    ישראלי מודאג 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולגליל ולא לספסר בקרקעות..
    סגור
  • 1.
    איך מוכיחים שהתשלום הוא פרוטקשן ולא עבור שמירה
    אבי 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרי הפושעים שמאיימים וגובים פרוטקשן מלבינים את הכסף ע"י פתיחת חברת שמירה לגיטימית.
    סגור