נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות בנתניה: זו החברה שתוביל את הפרויקט

בוני התיכון מתרחבת בנתניה: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה אישרה פרויקט ההתחדשות העירונית של החברה ברחוב רזיאל בעיר, על פי התכנית יוקמו שני בנייני מגורים חדשים בני 17 קומות, אשר יכללו כ- 132 יחידות דיור. על פי דיווח החברה בדוחותיה לרבעון השלישי של 2022 ההכנסות הצפויות מוערכות בכ-222 מיליון שקל
מערכת ice | 
נתניה (צילום הודיה בניזרי, מתוך אתר פיקיויקי)
חברת בוני התיכון מדווחת הבוקר (שלישי) כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה החליטה לתת תוקף לתוכנית בניין עיר, המתייחסת לפרויקט התחדשות עירונית ברחובות רזיאל 26-32 (זוגי) בנתניה. על פי התוכנית שמקדמת בוני התיכון, החברה תקים במקום פרויקט פינוי בינוי במתחם המשתרע על פני כ-3.4 דונמים בו קיימים שני בניינים טוריים ישנים הכוללים 34 יחידות דיור קיימות.
במסגרת התוכנית יהרסו הבניינים הישנים ויבנו שני בנייני מגורים חדשים בני 17 קומות שיכללו יחד 132 יחידות דיור. נכון למועד דוח זה, החתימה החברה 88% מבעלי הזכויות במתחם על הסכם פינוי בינוי עם החברה. על פי דיווח החברה בדוחותיה לרבעון השלישי של 2022 ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-222 מיליון שקל.
 
עו"ד רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית מסר: "אנו גאים ונרגשים להוציא לפועל פרויקט פינוי בינוי נוסף.  פרויקט זה יצא לפועל, בפרק זמן קצר של 3 שנים בלבד מיום תחילת תהליך החתמת הדיירים, בזכות הרוח הגבית שקיבלנו מאנשי המקצוע בעיריה ובמנהלת התחדשות עירונית נתניה, האמונה הבלתי מתפשרת ואורח-רוח מצד תושבים, כולם יחד, אפשרו להגיע לרגע הזה".
עוד הוסיף: "תכנית בניין עיר בנתניה צפויה לחדש את פני השכונה הוותיקה ותאפשר לתושביה לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם. בוני התיכון,  חברה ותיקה ומנוסה בייזום, קידום, הובלה ובניה של פרויקטי התחדשות עירונית ויחד עם זאת התקדמות של כל פרויקט כזה היא התרגשות רבה עבורנו ואנו גאים להוביל את הפרויקט המיוחד הזה". .
חברת בוני התיכון, בשליטת עמי פרץ המכהן כדירקטור וכמנכ"ל החברה, הוקמה בשנת 1985 ועוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בישראל. נכון להיום מקדמת החברה ייזום, בניה ושיווק של כ-2,100 יח"ד ב-6 פרויקטי נדל"ן למגורים במודיעין, קריית אונו, אשקלון, תל אביב, קריית גת ובאר יעקב. וכן, ייזום של כ-54 פרויקטי ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ ותמ"א 38/2 בתל אביב בהיקף למעלה מ-22,000 יחידות דיור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה