נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי ענק ברעננה: עשרות דירות חדשות בדרך לעיר

בית וגג יזמות ונדל"ן, זכתה במכרז פומבי שערכה עמידר למכירת מלוא זכויותיה והתחייבויותיה בפרויקט מסוג פינוי בינוי במרכז העיר רעננה, במסגרתו יוקמו שלושה בניינים ו-88 דירות חדשות, צפי ההכנסות עומד על 182 מיליון שקל
מערכת ice |  1
הדמיה של הפרויקט ברעננה (צילום יחצ עמידר)
בית וגג יזמות ונדל"ן, מדווחת הבוקר (ראשון) לבורסה על זכייתה במכרז פומבי שערכה עמידר למכירת מלוא זכויותיה והתחייבויותיה בפרויקט מסוג פינוי בינוי ברחוב מגדל 29 - 41 במרכז העיר רעננה. בתמורה לרכישת זכויות עמידר בפרויקט, תשלם בית וגג לעמידר סך של כ- 14.5 מיליון ש''ח (כולל החזר ההוצאות של עמידר).
במסגרת הפרויקט יהרסו המבנים הקיימים, הכוללים 33 דירות של עמידר ועוד 2 דירות בבעלות פרטית, ובמקומם תקים בית וגג מתחם מגורים בן 88 דירות חדשות בשלושה בניינים בני 9 קומות כל אחד, עם חניון משותף לכל המתחם.
 
המכרז נערך לאחר שהתב"ע להקמת הפרויקט כבר אושרה ופורסמה ברשומות. על פי הערכות בית וגג, היתר בניה לביצוע הפרויקט צפוי להתקבל במהלך שנת 2024. חברת בית וגג תשווק בפרויקט 53 דירות חדשות בשטח ממוצע של כ-122 מ"ר בנוי, עם תמהיל דירות מגוון. להערכת בית וגג, היקף ההכנסות בפרויקט צפוי להיות כ-182 מיליון שקל (לפני מע"מ) והרווח הגולמי הצפוי של הפרויקט יעמוד על כ-40 מיליוני ש"ח. 
רונן עקביה, מנכ"ל חברת בית וגג: "בית וגג פועלת באופן רציף להרחבת פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית. מצבה הפיננסי האיתן של החברה, פריסתה הגאוגרפית וניסיונה הרב מאפשרים לה להמשיך להתרחב ולצמוח במיוחד בתקופה הכלכלית הנוכחית. בכוונתנו להרחיב את פעילותנו ברעננה ובאיזורים נוספים כבר בעתיד הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רחוב מיגדל
    איציק 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ברחוב מיגדל מיספר 1 עד 15 יש מספר דיירים שבטוחים שמגיע להם 3 דירות תמורה על כל דירה,ובכך מעקבים פרוייקט שלם במשך יותר מעשר שנים. אני קורא לראש העיר להתערב ולהפעיל לחץ על הדיירים הסרבנים.
    סגור