נדל"ן ותשתיות

קרדן-גבע ואינטר נדל"ן רכשו קרקע למשרדים תמורת 93 מיליון שקל

קרדן ישראל דיווחה כי החברות קרדן-גבע יחד עם אינטר נדל"ן, על מימוש אופציה לרכישת קרקע למשרדים ומסחר בחולון מידי קרן ריאליטי. המתחם בדרום מערב העיר משתרע על שטח של כ-9.5 דונם ונרכש בתמורה לכ-93 מיליון שקל בתוספת מע"מ
מערכת ice | 
הדמיית הבניינים בחולון (צילום איוולב מדיה)
קרדן ישראל דיווחה היום (ראשון) כי החברות קרדן-גבע יחד עם אינטר נדל"ן, על מימוש אופציה לרכישת קרקע למשרדים ומסחר בחולון מידי קרן ריאליטי, זאת במסגרת שיתוף פעולה ביניהן. המתחם בדרום מערב העיר משתרע על שטח של כ-9.5 דונם ונרכש בתמורה לכ-93 מיליון שקל בתוספת מע"מ. הסכום כולל את התשלום עבור רכישת האופציה.
על בסיס זכויות הנגזרות מהתב"ע הקיימת ניתן להקים במתחם פרויקט תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-36 אלף מ"ר במגדל בן 25 קומות כולל קומת מסחר במפלס הרחוב וארבע מפלסי חניון תת קרקעי.  בתוך כ- 3 חודשים שיווקו השותפים למעלה מ-30 אלף מ"ר,  כלומר התקשרו בהסכמי מכר מותנים למכירת קרוב ל- 75% משטחי המשרדים במבנה המתוכנן. 
 
השותפים פועלים להכפיל את הזכויות לכ-70 אלף מ"ר משרדים ומסחר במגדל נוסף. התכנית להגדלת זכויות הבניה הומלצה להפקדה על ידי הוועדה המקומית חולון בספטמבר 2022 וצפויה להתדיין בקרוב בוועדה המחוזית.
המגרש ממוקם על כביש 4, בצמוד למחלף חולון מזרח, בקרן הרחובות המרכבה ושדרות ירושלים, ובמרחק הליכה של כ- 100 מטר מתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה, המוקמת בימים אלו. בסמוך למתחם מצוי מרכז העסקים של עזריאלי והמתחם החדש שקם על קרקע לודג'יה, קמפוס אמות, מתחם next, פארק שמעון פרס, מוזיאון הילדים ועוד. כמו כן, מצידו השני של המחלף ובמרחק הליכה מהמתחם מתוכננת להיבנות  שכונת ח'  500 שעתידה להכיל בסופו של דבר כ- 14 אלף יחידות דיור חדשות. 
את הפרויקט מתכנן משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין. את קרדן ישראל וגבע נדל"ן ייצגו עוה"ד דור שחם וקרין ברסלר ממשרד ארידנסט המבורגר עברון ואת אינטר נדל"ן ייצגו עוה"ד אתי דולב ואלי גוזלן ממשרד פישר בכר חן. 
אלון וולקן, מנכ״ל קרדן ישראל: "רכשנו קרקע בעלת פוטנציאל משמעותי ועם גב של פריסייל של כ-75% מהמשרדים בשלב א׳ של הפרויקט. מדובר בקרקע אסטרטגית על צירי תנועה ראשיים ובסמיכות לפרויקטים גדולים של עזריאלי, אמות ואלייד. הצפי הוא להשבחה של המתחם עם כניסתו של הקו הירוק לפעולה״.
ערן לב, קרדן גבע: "שיווקנו כ-30 אלף מר משרדים בתקופה של שלושה חודשים בלבד ובשטחים של קומות שלמות או חצאי קומות. ההצלחה בשיווק קשורה למיקום ולתכנון הייחודי והיעיל של המגדלים אבל גם להבנה של הרוכשים שלצד העלייה בעלויות המימון צפויה עליית ערך בתחום המשרדים בפריים לוקיישן״.
גלעד יוגב, אינטר נדל״ן: אנו מזהים צורך וביקושים אמיתיים באיזורי המעטפת של מרכז תל אביב. פרויקט GRAND ממוקם כ-100 מטר מתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור משקיעים ומשתמשי קצה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה