נדל"ן ותשתיות

הבניין המפואר בבני ברק יוצא לדרך: איך הוא ייראה?

התקדמות משמעותית להכשרת הישוב בפרויקט Pro Medical Tower: הועדה המקומית לתכנון ובניה של בני ברק העניקה היתר בתנאים לבניין של החברה במתחם ה-BBC, תחילת הבניה צפויה במחצית הראשונה של שנת 2023 ה-NOI החזוי מהפרויקט נאמד בכ-40 מיליון שקלים. מועד הסיום הצפוי: סוף שנת 2025.
מערכת ice |  2
עופר נמרודי (צילום צילום רמי זרניגר)
הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, ממשיכה לפתח את פעילותה בתחום הנדל"ן המניב ומעדכנת היום כי הועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית בני ברק העניקה היתר בתנאים למגדל Pro Medical Tower שהחברה מקדמת במתחם ה-BBC בבני ברק. הצפי לתחילת בניית הפרויקט הוא בחודשים הראשונים של שנת 2023, ומועד הסיום צפוי לסוף שנת 2025.
המגדל הרפואי של החברה יוקם בשטח של כ-57,100 מ"ר ב-20 קומות ובו ישוכן מרכז גריאטרי ומרכז שיקומי רפואי. חלק החברה במגדל-100%. עד כה השכירה החברה 6.5 קומות לחברה שהינה המפעיל של בית החולים השיקומי (הכשרת הישוב מחזיקה שליש ממניות חברה זו). החברה צופה NOI של כ-38 עד 42 מיליון שקלים בשנת אכלוס מלאה.

הכשרת הישוב - פרו מדיקל טאואר- דצמבר 2022
עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת הישוב: "בניין פרו מדיקל טאואר קיבל כעת היתר ואנו פועלים לקדם הקמתו בהקדם, הפרויקט שישמש כמרכז רפואי אזורי צפוי לשרת אלפים הצפויים להגיע לקבל בו טיפול מכל רחבי הארץ. חתמנו בשלב זה חוזים עם המפעיל של בית החולים השיקומי שישכור 6.5 קומות עם אופציה לגידול בשלוש קומות נוספות, ובריכה שיקומית-טיפולית ואנו מקדמים מו"מ עם שוכרים נוספים, בעיקר מתחום הרפואה, ליתרת השטחים".
 
הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך רואים שאנחנו זמניים פה ?
    בנימין ארגס 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא לקרוא לביניינים בשם עיברי כי אנחנו לא מאמינים בעצמינו ...
    סגור
  • 1.
    ממש מרשים! (ל"ת)
    דניאל 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור