נדל"ן ותשתיות

בית ב-100 מיליון שקל: הרחוב היקר ביותר נחשף

רשימת 20 הרחובות היקרים ביותר ברחבי הממלכה המאוחדת נחשפת. אז באיזה רחוב בית ממוצע יעלה כ-100 מיליון שקל?
מערכת ice | 
לונדון (צילום ויקיפדיה)
ברוכים הבאים לפילימור גארדנס (Phillimore Gardens), הרחוב היקר ביותר בבריטניה, שם הבית הממוצע יעלה לכם 23.8 מיליון פאונד, פי 83 ממחיר הנכס הממוצע בממלכה. ברחוב ישנם בתי ויקטוריאניים מפוארים הנמצאים ברובע המלכותי של קנזינגטון וצ'לסי, מרכז לונדון.
לונדון, שהפכה בשנים האחרונות לביתם של רבים מעשירי העולם שולטת ברשימת הרחובות היקרים ביותר בבריטניה כאשר תפסה 19 מתוך 20 המקומות הראשונים. בראש הרשימה שולטים הרחובות במרכז או במערב לונדון, כאשר הרחוב השני ברשימה הוא כיכר גרוסוונור, מייפייר (Grosvenor Square, Mayfair) בו בית ממוצע שווה 23.5 מיליון ליש"ט.
 
במקום השלישי מגיע הרחוב אילצ'סטר פלייס (Ilchester Place), הנמצא במרחק חמש דקות הליכה מעבר לפארק הולנד מעבר לפילימור גארדנס, שם בית ממוצע שווה 17.7 מיליון ליש"ט.
רק רחוב אחד מחוץ לבירה הבריטית, טיטלארקס היל (Titlarks Hill) הנמצא בסנינגדייל (Sunningdale), ברקשייר (Berkshire), הצליח לתפוס מקום ב-20 הרחובות היקרים (מקום 12) עם מחיר ממוצע של 12.3 ליש"ט.
מחיר הבית הממוצע בבריטניה כיום הוא 285,579 ליש"ט, עלייה של 12,000 ליש"ט בהשוואה, לפי סוכנות המשכנתאות הליפקס. עם זאת, הם מזהירים כי עליית עלויות המשכנתא ומשבר יוקר המחיה הרב יותר יביא לירידת מחירי הדירות בכ-8% בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה