נדל"ן ותשתיות

ב-245 מיליון: נבחרה הקבלנית שתבנה את קמפוס הענק ברמת השרון

אלקטרה נדל"ן היא זו שתבצע את בניית מתחם "קמפוס סולראדג'" ברמת השרון.  סך התמורה הצפויה מהפרויקט עומדת על כ-245 מיליון שקל 
מערכת ice |  1
קמפוס סולראדג (צילום גלעד לן)
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקטרה הודיעה היום (רביעי) על זכייתה במכרז של אחוזת מנחם מילשטיין בע"מ מקבוצת עזריאלי, לפיה תשמש כ"קבלן ראשי" להקמת מתחם "קמפוס סולראדג'" ברמת השרון; חטיבת המעליות של החברה תבצע את המעליות בפרויקט.
תקופת הפרויקט נקבעה לכ-24 חודשים לטופס 4. להערכת החברה, סך התמורה הצפויה בגין ביצוע העבודות האמורות לאורך תקופת הפרויקט, כולל מעליות, עומדת על כ-245 מיליון שקל (בתוספת מע"מ). התמורה תהא צמודה למדד תשומות הבניה למסחר ולמשרדים, אשר תשולם בהתאם לקצב התקדמות העבודות.
 
לאחרונה הודיעה אלקטרה על השלמת השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרה ה'. במסגרת המכרז המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר משמעותיים בהיקף של כ-722 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס סכום של כ-280 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, ננעל השלב המוסדי של ההנפקה במחיר של 97.2 אגורות, המשקף תשואה שנתית של 4.99% שקלית ומרווח של כ-1.3% ביחס לאג"ח ממשלתי בתנאים דומים.
איגרות החוב מסדרה ה' מדורגות A+ ע"י S&P מעלות, עם אופק יציב, והן בעלות מח"מ של 3.95 שנים, ומשלמות ריבית שנתית בגובה 4% המשולמת פעמיים בשנה. את ההנפקה הובילו הפניקס חיתום, ולצידם איביאי חיתום ולאומי פרטנרס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכן להשקיע 50%
    ארי 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מי מדברים??
    סגור