נדל"ן ותשתיות

כוכבת הטיקטוק רוכשת אחוזה קסומה בלוס אנג'לס תמורת 4.3 מיליון דולר

פסלים, מזרקות ומיקום נדיר במעבה היער: כוכבת הטיקטוק בלה פורץ' מתחילה להשתמש בכסף ובגיל 26 רוכשת את האחוזה הנסתרת הזו
מערכת ice | 
בלה פורץ' (צילום אינסטגרם/ בלה פורץ')
יש הרבה בתים אטרקטיביים בלוס אנג'לס, אבל לא הרבה מהם מגניבים באמת. לדוגמה, הכירו את הבית בתוך היער הזה ב-Pacific Palisades. אתר Dirt חושף שכוכבת הטיקטוק בלה פורץ' רכשה אותו מתחת לרדאר.
הנכס נבנה בשנת 1959 והיה שייך כל השנים לאותו אדם שמת בגיל 93. לאחר מותו החלה מכירה פומבית של חפצי הבית, והתור לכניסה לארץ הפלאות השתרע על פני החצר וכל הדרך במורד שביל הכניסה הארוך מאוד.

Photo: Compass

זמן קצר לאחר סיום מכירת העיזבון, נרשם הנכס הייחודי למכירה. מספר קונים נהרו אל הבית שבסופו של דבר נמכר ב-4.3 מיליון דולר - סכום עתק של 400,000 דולר מעל המחיר המבוקש, לכוכבת הטיקטוק בת ה-26 שהתפרסמה כאחת האושיות הראשונות בפלטפורמה וכיום מחזיקה ב-92.8 מיליון עוקבים.
לפורץ' הייתה עלייה לא שגרתית לתהילה ולעושר. היא נולדה בשכונת עוני בפיליפינים, ואומצה כפעוטה על ידי איש צבא מתעלל ואשתו. לאחר שעברה לארה"ב בגיל 14 וסיימה את לימודיה בתיכון, שירתה פורץ' שלוש שנים בצי הימי. שם פגשה את בעלה טיילר פורץ', אם כי הנישואים המוקדמים האלה הסתיימו לאחרונה בגירושין.

החשבון של פורץ' בטיקטוק הוא השלישי במעקב באפליקציה כולה - רק מאחורי אלה של צ'ררלי ד'אמליו והקומיקאי קאבי לאמה. סרטון של 10 שניות של דיבוב שפתיים של פורץ' נשאר הסרטון האהוב ביותר של טיקטוק בכל הזמנים.
 
@bellapoarch To the 🐝 🐝 🐝 #fyp ♬ M to the B - Millie B
באשר לנכס החדש של פורץ', הוא מוסתר הרחק מעיני הציבור, בלתי נראה מאחורי שערים למרגלות פאליסאדס. מעבר לחלונות הוויטראז' שלו, המבנה מצופה בעץ. בבית הראשי שני חדרי שינה קטנים לאורחים החולקים חדר רחצה אחד מלא. הסוויטה הראשית ממוקמת באגף משלה, ומציעה חדרי ארונות כפולים, אח, חדר קריאה נפרד עם לוחות עץ וחדר רחצה מחופה אריחי פסיפס ירוקים. ובצד הנגדי של הבית שוכן חדר שינה גדול נוסף עם מתקני כביסה צמודים, ככל הנראה עבור עוזרת בית קבועה.
לפי הרישום, ישנם יותר מ-800 מינים של צמחים ועצים באחוזה, המשתרעת על פני חצי דונם. פינות ישיבה מרובות בחוץ אידיאליות לרגעים של השתקפות שקטה, ויש שבילים מגודלים, עשרות פסלים ומזרקות. 

Photo: Compass
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה