נדל"ן ותשתיות

איטון ישראל מציגה: פתרון ניהול החשמל החכם Brightlayer

איטון ישראל מודיעה היום (רביעי) על הגעתו של פתרון ניהול החשמל החכם לראשונה בישראל - Brightlayer. זו הדרך בה המערכת עובדת
מערכת ice | 
אופיר גורן (צילום ניב קנטור)
איטון ישראל, הסניף הישראלי של ענקית ניהול האנרגייה העולמית, מודיעה היום (רביעי) על הגעתו של פתרון ניהול החשמל החכם – Brightlayer, לראשונה בישראל. מדובר בפתרון חדשני המגיע בתקופה שבה מדינת ישראל חווה התפתחות תעשייתית מואצת לצד עלייה בביקוש הולך וגובר לאנרגייה.
Brightlayer ממנפת את הכוח של האינטרנט של הדברים (IoT) כדי לאסוף נתונים ממכשירים מחוברים, חיישנים ומערכות חשמל בתוך מתקן. נתונים אלה מנותחים לאחר מכן באמצעות אלגוריתמים מתקדמים המונעים על ידי בינה מלאכותית כדי לספק לעסקים תובנות והחלטות עסקיות מדויקות יותר בזמן אמת לגבי דפוסי צריכת האנרגיה שלהם. על ידי ניטור ובקרה של צריכת האנרגייה, ארגונים יוכלו לזהות אזורים הניתנים לשיפור, להעצים את ההתייעלות האנרגטית, לחסוך בעלויות, להאיץ את זמן הטיפול בתקלות ובסופו של דבר לשפר את הביצועים התפעוליים הכוללים של המתקן.
 
אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל, מסר: "אנחנו גאים להביא לראשונה את Brightlayer לשוק הישראלי. ההתפתחות המואצת שישראל חווה בשנים האחרונות, לצד הביקוש הגובר לאנרגיה ממצריכים מצד ארגונים ותעשיינים כלים שיוכלו לתמוך בצמיחה שהם מעוניינים להשיג. Brightlayer תמלא תפקיד חיוני בסיוע לארגונים בישראל לרתום את הכוח של ניהול אנרגיה מושכל ולאפשר להם להפחית עלויות, לשפר את היעילות, לשפר את הגנת הסייבר של המתקן, וכל אלו לצד הקטנת הזיהום הסביבתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה