נדל"ן ותשתיות

פרויקט דוניץ-אלעד ואספן גרופ באור יהודה מקבל אישור תב"ע

הקרקע לפרויקט מגדל נוה סביון, הכולל מגדל למטרות מסחר ותעסוקה, בשטח כולל של 23,419 מ"ר, נפרסת על שטח של 4,585 מ"ר וממוקמת ברחוב אליהו סעדון בלב העיר
מערכת ice |  1
פרויקט מגדל נוה סביון (צילום ישר אדריכלים)
קבוצת דוניץ-אלעד ואספן גרופ מודיעות כי התקבל מתן תוקף לתב"ע, בלב הפועם של אור יהודה, לבניית מגדל למטרות מסחר ותעסוקה, בשטח כולל של 23,419 מ"ר. בהמשך לאישור התב"ע השותפות בפרויקט יצאה לתכנון מפורט של הבניין, שיתנוסס לגובה 14 קומות עם אוריינטציה עירונית קהילתית.
הקרקע לפרויקט נפרסת על שטח של 4,585 מ"ר וממוקמת ברחוב אליהו סעדון, בלב העיר אור יהודה, במתחם עירוני בו מרוכזים מוסדות ציבור משמעותיים כגון עיריית אור יהודה, בנייני ממשל, מוסדות חינוך לרבות בתי ספר תיכוניים, ספריות, מבנים ושירותים קהילתיים ועוד.
 
התוכנית מבקשת לפתח את המתחם הגובל בצומת הרחובות משה דיין ואליהו סעדון, על ידי שינוי חלוקת ייעודי הקרקע לצורך יצירת בינוי מלווה רחוב ללא הגדלת תא השטח המסחרי, קביעת מגרש חדש למבנה ציבור בתחום התכנית, שיפור קישוריות תנועת הולכי הרגל במתחם וסביבתו ויצירת כיכר עירונית פעילה הכוללת שימושי מסחר ותעסוקה ושטחי ציבור רחבים.
קבוצת דוניץ אלעד, המתמחה בהקמת מתחמים הנהנים מסביבה קהילתית משגשגת, עם אספן גרופ המחזיקה בפורטפוליו של נדל"ן מניב בישראל בתפוסות גבוהות מדגישות את המרכיב הקהילתי בפרויקט שיאפשר למשתמשים בו ליהנות מסביבת עבודה עשירה באווירה שיתופית. התוכנית מציעה תוספת שטחי בנייה למבנה ציבורי, שטחי תעסוקה בהתאם למדיניות העירונית, הצרחת שטח מחניון ציבורי קיים לקומת המרתף העליונה במגרש המסחרי והגבהת הבינוי המוצע בהתאם למדיניות העירונית בסביבה. כמו כן, בניין התעסוקה והמסחר יהווה בית לעסקים הנותנים שירותים ברמה האורבנית קהילתית ביני הם משרדי עורכי דין, מרפאות ושירותי פאר רפואיים.
החלטה אם יוצאו שטחים למכירה או להשכרה תתקבל בהמשך הדרך. על תכנון הפרויקט אמון האדריכל אביב אלנבוגן ממשרד האדריכלים הוותיק והמנוסה "ישר אדריכלים".
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו שמחים על קבלת מתן התוקף לתב"ע באור יהודה, שמוביל להמשך פיתוח הפרויקט ולקידום תכנון הפרויקט בצורה מפורטת. המגדל הקהילתי החדשני יהווה עבור תושבי האזור מרכז בו יוכלו ליהנות משירותים איכותיים ומגוונים, ביניהם מרפאות, שירותים פארא רפואיים, שירותים שונים הניתנים ע"י מקצועות חופשיים ושטחי מסחר. בנוסף, בפרויקט עתידים להתחדש גם שטחים ציבוריים נרחבים. נמשיך לקדם פרויקטים מסוג זה, שיניבו מעבר לנדל"ן איכותי גם מרכז של חיי קהילה עשירים".
צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ: "אספן גרופ פועלת באופן מתמיד לקידום והשבחת נכסי היזמות שבבעלותה, וקבלת התב"ע עבור הפרויקט באור יהודה הינה נדבך נוסף בהתאם לאסטרטגיה זו שמטרתה הרחבה והשבחה של פורטפטליו הנכסים המניבים שלנו בישראל, לצד הרחבת פעילותינו המתפתחת בתחום המלונאות בארץ ופעילותינו בהולנד. יחד עם קבוצת דוניץ-אלעד, בכוונתנו להקים פרויקט איכותי שייתן מענה אטרקטיבי ואיכותי לכל תושבי האזור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על ליאט שוחת זאת ראשת עיר!! לא כמו חולדה (ל"ת)
    דרום תל אביבי 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור