נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות באחת הערים המבוקשות בישראל: פינוי בינוי בדרך

רובי קפיטל עושה את זה שוב: מסגרות בסך של כ-739 מיליון לפרויקט פינוי בינוי ביבנה-
חברת אלמוגים, W Group ורובי קפיטל חתמו על פרויקט לבניית 273 יח"ד וכ-1,000 מ"ר מסחר בשלושה מגדלים ביבנה
מערכת ice | 
דיור בארץ (צילום shutterstock)
יבנה ממשיכה לטפס על מפת ההתחדשות העירונית עם פרויקט מסקרן במתחם השחף. הפרויקט, פרי שיתוף פעולה של חברת אלמוגים, הנסחרת בבורסה בתל אביב, W Group וחברת המימון והשקע רובי קפיטל. הפרויקט יכלול פינוי בינוי של 64 יח"ד והקמה של 273 יח"ד ושטחי מסחר בשלושה מגדלים במתחם השחף ביבנה, בנוסף לגן ילדים וחניון תת קרקעי ענק המכיל 391 מקומות חניה. 209 דירות יוצעו למכירה בשוק החופשי.
העיר יבנה נהנית בשנים האחרונות מתנופת בנייה במסגרת תוכניות התחדשות עירונית וכן בנייה חדשה, כשבחלקה הצפוני של העיר נבנתה שכונה חדשה, "יבנה הירוקה", חלקה במסגרת מכרזי מחיר למשתכן.
 
לאחרונה אישרה עיריית יבנה הקמת קרן לתחזוקת בנייני מגורים בפרויקטים של התחדשות עירונית. הקרן תשמש לתחזוקת בניני המגורים ותקל על הדיירים החוזרים להתגורר בבניינים החדשים שיוקמו, בתשלום מיסי ועדת הבית ודמי ניהול, לתקופה של עד חמש שנים. זאת בעיקר כדי למנוע מעבר של תושבים ועזיבתם בשל חוסר יכולתם לעמוד בתשלומים השוטפים הגבוהים שגובים חברות הניהול שאחראיות על תחזוקה וניהול המגדלים. רובי קפיטל (בשיתוף חברת איילון חברה לביטוח בע"מ) תעמיד ליזם מסגרות אשראי ופוליסות חוק מכר לרוכשי דירות בסך של כ  -740 מיליון שקל.
בשכונת נאות בן גוריון ביבנה ניכרת בנייה ענפה הכוללת פרויקטים מאוכלסים ובבנייה, רובם מכוח תמ"א 38 חיזוק ותוספת ומתחמי פינוי ובינוי. לפני כחודש התקיים מפגש שיתוף ציבור לתושבי השכונה בנושאי התחדשות עירונית, בה פירטו בפני התושבים את הפרויקטים הרבים הצפויים בשכונה ובשכנתה רמות ויצמן.
יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף ברובי קפיטל: "יבנה עוברת שינוי מבורך וממשיכה לפרוץ קדימה. בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית שמקודמים ונתמכים על ידי העירייה. רובי קפיטל שמחה להיות שותפה לדרך יחד עם חברה של אנשים נהדרים כמו חברת אלמוגים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה