נדל"ן ותשתיות

ירושלים מתרחבת: אלקטרה זכתה במכרז לבנות מאות יח"ד בעיר

אלקטרה בניה זכתה במכרז של קרסו נדל"ן לביצוע פרויקט ההתחדשות העירונית "קרסו Botanic" ברח' קולומביה, בתמורה ל- 458 מיליון שקל
מערכת ice |  2
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (צילום טל גבעוני)
חברת אלקטרה בניה מקבוצת אלקטרה, הודיעה היום (ד') כי נבחרה לקבלנית הביצוע של קרסו נדל"ן, בפרויקט ההתחדשות עירונית "קרסו Botanic" ברח' קולומביה, הנמצא שכונת קריית מנחם בירושלים. התמורה שתקבל אלקטרה בגין ביצוע מלוא העבודות בפרויקט תהיה 458 מיליון שקל בתוספת מע"מ.
מתחם הפרויקט משתרע על פני שטח של כ- 8.5 דונם, במסגרתו ייהרסו 6 מבנים ישנים בהם כ-100 יח"ד. במקומם, יבנו 5 מבנים חדשים, אשר יכללו כ- 454 יח"ד חדשות וכן חניון תת קרקעי בן 3 ו- 5 קומות. תקופת הביצוע מוערכת בכ-61 חודשים וצפויה להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2024.
 
אדריכל הפרויקט הוא ביטמן בן צור אדריכלים, כאשר ניהול הפרויקט יתבצע ע"י אחים מרגולין הנדסה ויעוץ ירושלים בע"מ- חגי מנשה ויוסי שוורץ.
שכונת קריית מנחם, הממוקמת בדרום-מערב ירושלים, נחשבת לאחת השכונות המרכזיות שנבנו בשנות ה-60 של המאה הקודמת עבור עולים שהגיעו לעיר. בימים אלה, השכונה משנה את פניה והולכת לכיוון של התחדשות עירונית, כ-60 שנים לאחר הקמתה, בזכות שורה של פרויקטים שמקודמים בימים אלו.
אלקטרה בע"מ הציגה ברבעון הראשון של שנת 2023, צמיחה בכל מגזרי הפעילות שלה, שבאה לידי ביטוי בגידול של כ-13% בהכנסות, כאשר הרווח הנקי ברבעון עלה לכ-57 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם כוונתכם שהשכונה המתחדשת משנה פניה ונהפכת לחרדית? (ל"ת)
    פ 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האם כוונתכם שהשכונה המתחדשת משנה פניה ונהפכת לחרדית? (ל"ת)
    פ 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור