נדל"ן ותשתיות

בכיר באופוזיציה חוזר הביתה: זו הסיבה מאחורי ההחלטה הדרמטית

אחרי שנאלץ להתמקם ולעקור ממקומו הטבעי בשל התמודדות על תפקיד יוקרתי במיוחד, איש המחנה הממלכתי זאב אלקין חוזר הביתה: "אמשיך לפעול כפי שפעלתי בכל תפקידיי הציבוריים עד כה"
דוד זולדן |  6
מליאת הכנסת (צילום יח"צ)
לפני מחצית העשור במהלך ההתמודדות על ראשות העיר ירושלים, עבר חבר הכנסת זאב אלקין עם משפחתו להתגורר בשכונת פסגת זאב שבבירה כאשר שמו עלה כמתמודד בולט במרוץ לראשות העיר. אלא שבשבוע האחרון אלקין ומשפחתו שבו הביתה בישוב כפר אלדד שבמזרח גוש עציון.
"מאז ההתמודדות לראשות העיר ובמשך חמש השנים האחרונות גרתי עם משפחתי בירושלים", בישר אלקין. "במשך השנים פעלתי למען קידומה של העיר כשר ירושלים וכיום כיו"ר שדולת ירושלים בכנסת. כעת, החלטנו משיקולים משפחתיים שונים, לחזור לביתנו בכפר אלדד".
 
עוד הוסיף אלקין כי: "אני מודה לשכניי ולקהילת 'כרם שלמה' בפסגת זאב בפרט על התקופה הזו. אמשיך לפעול למען ירושלים וההתיישבות, כפי שפעלתי בכל תפקידיי הציבוריים עד כה".
אלקין שיתף כי: "מאז עלייתי ארצה מרכז חיי היה בגוש עציון, מלימודים בישיבת הגוש באלון שבות ועד בניית ביתי ביישוב כפר אלדד, שהייתה לי הזכות להיות שותף להפיכתו לישוב קבע. שמח לחזור לקהילה של חברים ותיקים ולמקום ממנו התחלתי את דרכי בארץ".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מסכן
    מוטי 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר אלקין אדם מסכן צבוע,ולא אמין, שלא מפסיק לזגזג
    סגור
  • 5.
    חחחחחחחח
    חחחחחחחח 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את מי זה מעניין בכלל
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחח
    חחחחחחחח 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את מי זה מעניין בכלל
    סגור
  • 3.
    חחחחחחחח
    חחחחחחחח 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את מי זה מעניין בכלל
    סגור
  • 2.
    אלקין בדיחה רעה
    צחקני 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אדם שבנה קרירה על קשקשנות ללא כיסוי לא עשה כלום לעם ישראל אבל כסף לקח גם לקח מאוצר המדינה משכורת על כלום שילך הביתה וייסגר מאחרי דלת עבה ויפטור אותנו מעונשו
    סגור
  • 1.
    הצחקתני
    007 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    חוזר חחח קיפלת את הזנב בין הרגליים וברחת יודעים מי אתה אז הבנת שאין לך סיכוי להיבחר אני חוזר אתה באמת חושב שאנשים לא משכילים בימין ולא יודעים למה אתה עוזב כי כולם יודעים מי אתה באמת ותודה לך שעזבת את הימין
    סגור