נדל"ן ותשתיות

עסקת המיליונים של נועה קירל נחשפת: כמה דירות חדשות קנתה?

מלבד הדירה של הזמרת בפרויקט 'ריינבו', דווח למיסוי מקרקעין, על עסקה עבור דירת מיני פנטהאוז אותם רכשו בני הזוג הוריה של נועה קירל בסכום של כ-16 מיליון שקל. עוד נודע כי סוכנה, רוברטו בן שושן גם רכש דירת 3 חדרים בסך של כ-5 מיליון שקל
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
לאחר שעדן בן זקן ואיתי לוי נכנסו בקפיצת ראש לעולם הנדל"ן, נועה קירל נכנסה לעולם הזה וכעת המספרים נחשפים. אחרי שהתברר כי נציגת ישראל באירווזיון רכשה דירה בפרויקט "ריינבו" של ישראל קנדה בשדה דב בתל־אביב, בסכום של 10.180 מיליון שקל, מסתבר שגם הוריה והסוכן שלה קנו נכס בפרויקט של ברק רוזן.
על פי ביזפורטל, דווח למיסוי מקרקעין, על עסקה עבור דירת מיני פנטהאוז אותם רכשו בני הזוג הוריה של נועה קירל בסכום של כ-16 מיליון שקל. עוד נודע כי סוכנה, רוברטו בן שושן גם רכש דירת 3 חדרים בסך של כ-5 מיליון שקל.
הדירה של הזמרת כוללת חמישה חדרים המשתרעים על 133 מ"ר, נוסף למרפסת בגודל 17 מ"ר. קירל שילמה מחיר מלא עבור הדירה. בישראל קנדה אימתו בזמנו את הפרטים ל-ice והוסיפו כי הפרויקט כולל שישה בנייני בוטיק, בני שמונה קומות בכל אחד ומגדל מגורים בן 40 קומות, אבל מיוחד בעיקר במיקומו על פינת נמל ת"א, חוף תל ברוך ופארק הירקון וקונספט של ריזורט מגורים. נוסיף כי כי קירל חתמה על חוזה לשרת כפרזנטורית של הפרויקט. 
נועה תוכל גם ליהנות במתחם הריזורט השייך לדיירי הפרויקט ובו מתחם בריאות עם חדרי כושר וספא, בית קפה פרטי שבו לא צריך להסתתר מפפראצי, מתחם עסקים עם איזורי עבודה וחדרי ישיבות, חדר דירקטוריון, מתחם ילדים מוקפד כאשר יגיע הזמן ו-2 בריכות שחייה האחת אולימפית והשנייה למבוגרים בלבד שתיהן משקיפות על חוף הים.
מישראל קנדה נמסר שהם מברכים את נועה על הרכישה וגאים להיות הבחירה של כוכבת העל. כמו כן נמסר שהפרויקט משיק תפיסת מגורים מלאת אווירה, השראה וסטייל מהשורה הראשונה, כמו חופשה בריזורט יוקרתי שאף פעם לא נגמרת.
לשאלה מתי יוכל הקהל לרכוש דירה בפרוייקט, נמסר "בקרוב ההשקה הרשמית, שווה לחכות".
 
כאמור, קירל היא לא היחידה בעולם המוזיקה שנכנסת לנדל"ן. בשבוע שעבר דווח בגיא פינס כי עדן בן זקן רכשה בית בדובאי בסכום המוערך ב-4 מיליון שקלים.

הפרויקט בו רכשה קירל. צילום: יחצ
בן זקן עומדת ליהנות מנכס שנראה כמו ריזורט יווני וצופה על נוף פסטורלי שניבט מהחלון, רק בדובאי, הפרויקט בו רכשה את הנכס קיבל את השם המחייב מיקונוס, כמו האי היווני. 
עם בעלה שוקי, בן זקן רכשה בית בפרויקט בבנייה עצמית שנמצא בפרברי דובאי, באיזור יוקרתי במיוחד שיכול גם להביא אליו לא מעט שמות נוצצים שעשויים להשקיע גם בבית חדש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בשביל מה ללמוד ולהיות מורה, למשל?
    יעל 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פשוט לצייץ קצת ולעשות תנועות ואתה מולטי מליונר ולא צריך לעמוד מול 30 עד 40 תלמידים כל יום מספר שעות ולעבוד קשה מאוד ולהשתכר משכורת נמוכה...
    סגור
  • 1.
    תקיעת אצבע בעין
    רותי שפירא 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ילדי עובדים וחא יעולים לרכוש דירה. מה טעם לקנות דירטת יוקרה למיחיונרים ולפרסם את זה. זה פשוט מעורר כאב לב.ותסכול. ל קינאה.
    סגור