נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן אורון מודיעה: 126 דירות נמכרו תוך שלושה ימים בלבד

חברת אורון נדל"ן חוגגת: במסגרת פרויקט "EAST CONCEPT", מתוך 139 הדירות המיועדות לזוכי 'מחיר למשתכן', נמכרו 126  דירות בתוך שלושה ימים. יצחק סער, סמנכ"ל שיווק: "מכירת רובו המוחלט של הפרויקט בתוך שלושה ימים בלבד מעידה על האמון המלא שנותנים בנו הרוכשים"
 
מערכת ice |  1
מחירי הדירות בישראל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
היום (שני), הודיעה חברת אורון נדל"ן על הישג עסקי חדש במסגרת פרויקט הנדל"ן החדש "EAST CONCEPT" שעתיד להיבנות בשכונת נוריות אשר בראשון לציון. על פי חברת הנדל"ן, במסגרת הפרויקט "EAST CONCEPT" ייבנו תשעה בניינים הכוללים 390 יח"ד, מתוכן 312 יח"ד שנמכרות במסגרת מחיר למשתכן ו-78 יח"ד נוספות יימכרו לשוק החופשי.
במהלך ימי המכירות שיזמה חברת הנדל"ן,  נמכרו 126 יח"ד, הישג זה קידם את פעילותה העסקית של החברה בכך שהצליחה להשלים את מכירתן של למעלה משני שלישים בפרויקט בתוך שלושה ימים בלבד.
יצחק סער, סמנכ"ל שיווק באורון נדל"ן בירך על הישג החברה: "אנו מברכים את 126 הרוכשים, שייהנו מסטנדרט הבניה הגבוה של אורון נדל"ן. מכירת רובו המוחלט של הפרויקט בתוך שלושה ימים בלבד מעידה על האמון המלא שנותנים בנו הרוכשים, בטח בתקופה זו, בה כל החלטה כלכלית נשקלת בזהירות רבה".
עוד הוסיף, סמנכ"ל שיווק כי החברה עתידה להקים פרויקטים נוספים בתחום הנדל"ן: "בחודש הקרוב נצא לדרך גם במכירת יחידות הדיור הנוספות בפרויקט, המיועדות לשוק החופשי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחיר למשתכן נמכר מהר,נו מה חדש כאן ?תרשמו כמה דירות יזם
    חחחחחח 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בלוף
    סגור