נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית: זו השכונה החדשה שקיבלה היתר בנייה

הועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה שלב ראשון בתוכנית פינוי בינוי בשכונת בת גלים בחיפה. במסגרת התכנית, ייהרסו שבעה מבני מגורים ובמקומם יוקמו חמישה בניינים חדשים שיכללו 467  יחידות דיור 

מערכת ice | 
שכונת בת גלים בחיפה (צילום באדיבות מערך השיווק של פסגות נכסים)
הועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה היתר ראשון להריסת מבנים למטרת התחלת פרוייקט פינוי בינוי בשכונת בת גלים, מתחם "חיל הים" בחיפה. במסגרת התכנית, ייהרסו שבעה מבני מגורים ובמקומם יוקמו חמישה בניינים חדשים שיכללו 467 יח"ד בחמישה בניינים בגבהים שונים (בין שלוש לשמונה קומות). 
בת גלים היא שכונה ייחודית במערב חיפה היות והיא עם נוף ישיר לים. השכונה נמנית עם השכונות הוותיקות של חיפה. היא תוכננה בידי האדריכל ריכרד קאופמן עוד בשנת 1921.  לצד דירות המגורים. התכנית כוללת גם בניית אתרי מסחר ותעסוקה וכן חניונים וגינות ציבוריות.
מהנדס העיר חיפה, אריאל וטרמן אמר: "היתר זה קודם בזמן שיא של חצי שנה ממועד ההגשה, ולאחר אישור תכנית הבינוי והפיתוח למתחם. בזכות ההיתר תירשם שנת 2023, שטרם הסתיימה, כשנת  שיא של כל הזמנים בהוצאת היתרי בניה בהתחדשות עירונית, שיא העומד כעת על 844 יח"ד בתכניות התחדשות עירונית בלבד".
 
עוד הוסיף וטרמן: "יחד עם תמ"א ובנייה חדשה הוצאו על-ידי הוועדה המקומית היתרי בנייה ל- 2,312 יחידות דיור. נתונים אלו יקנו לעיר מענק בסך כ-20 מיליוני ₪ לקידום תשתיות תומכות התחדשות עירונית, מכח הסכמי המסגרת עליהם חתמה העירייה עם הרשות להתחדשות עירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה