מדדים ומחקרים

דלק נכסים מסכמת שנה מוצלחת עם הכנסות בשווי 65.5 מיליון שקל

חברת דלק נכסים, אשר פועלת בתחום בנדל"ן ועוסקת בייזום והשכרת נדל"ן מניב, מפרסמת את תוצאותיה לשנת 2023. עם עלייה של 8.6% בהכנסות שעומדות כעת על 65.5 מיליון שקל דלק נכסים רק מוכיחה שהיא ממשיכה במגמת העלייה
מערכת ice | 
דוחות חיוביים (צילום shutterstock)
חברת דלק נכסים, אשר פועלת בתחום בנדל"ן ועוסקת בייזום והשכרת נדל"ן מניב, מפרסמת את תוצאותיה לשנת 2023. הכנסות החברה בשנה החולפת, עלו ב-8.6% לכ-65.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-60.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, החברה גם סיימה את השנה עם רווח נקי של כ- 84 מיליון שקל. 
במהלך 2023, החברה המשיכה לקדם פרויקטים בתחומי המסחר בתחנות דלק שבבעלותה בהיקפים של אלפי מ"ר וזאת בנוסף לתוכניות לתוספת שטחי מגורים ותעסוקה במתחמים אשר בבעלות החברה במטרה לפעול להגדלה מהותית של שכ"ד ומצבת הנכסים המניבים
בנוסף, החברה השלימה מהלכים של התאמת החוב לתזרים החברה, באמצעות החלפת חובות לזמן קצר בריביות משתנות למבנה חוב לזמן ארוך בריביות קבועות בהיקף של כ- 620 מיליון שקל, הן בגיוס אג"ח (דירוג A) והן בהחלפת אשראיים מהמערכת הבנקאית.
בנוסף, קרן רגנאר (מקבוצת קרנות הגידור אלפא) השקיעה בחברה 25 מיליון שקל תמורת כ- 3.27% מההון המונפק של החברה, לפי שווי של 738 מיליון שקל לפני הכסף, המהווה כ- 20% מעל ההון העצמי של החברה במועד העסקה.
 
החברה מחזיקה בכ-60 נכסים, בשטח קרקע של כ- 172 אלף מ"ר בחלק החברה. רוב הנכסים בבעלות מלאה והיתר עם צדדים שלישיים, המושכרים לתקופת שכירות ממוצעת של כ- 8 שנים, וכ- 10 שנים במימוש האופציות להארכה.
כמחצית מתחנות התדלוק אשר מושכרות ל"דלק" חברת הדלק הישראלית הינם בהסכם עד לשנת 2036. דלק ישראל הינה שוכרת מהותית, בעלת מותג חזק וותיק, יציבות כלכלית ובדירוג אשראי 3A ע"י מידרוג. בנוסף, ישנם כ- 90 שוכרים נוספים למזון מהיר, שטיפת רכב, שירותי דרך וכד'.
פליקס שופמן, מנכ"ל דלק נכסים: "מאז אפריל 2021, המועד בו הוקמה החברה, פועלת החברה עפ"י האסטרטגיה שלה ותוכניות העבודה שלה, מציגה צמיחה באמצעות השבחת הנכסים הקיימים ובאמצעות רכישה והשקעה בנכסים חדשים, תוך זיהוי וניצול הזדמנויות. במהלך השנתיים האחרונות יצרנו שותפויות אסטרטגיות וקיבלנו הבעת אמון הן מהמערכת הבנקאית והן משוק ההון, החברה התאימה את מבנה החוב לתזרים החברה באמצעות החלפת חובות לזמן קצר בריביות משתנות למבנה חוב לזמן ארוך בריביות קבועות, הן בגיוס אג"ח והן בהחלפת אשראיים מהמערכת הבנקאית. לדלק נכסים מלאי קרקעות בתחנות התדלוק המיועדים לפיתוח מתחמי מסחר בתחנות ופוטנציאל נדל"ני נוסף, במטרה לפעול להגדלה מהותית של שכ"ד ומצבת הנכסים המניבים, בהובלת השדרה הניהולית המקצועית ועתירת הניסיון בפעילות נדל"נית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה