מדדים ומחקרים

כמה שווה יחיא סינוואר? פני הרוע נחשפות

מנהיג החמאס המתועב, יחיא סינוואר האחראי לטבח הנורא בשביעי באוקטובר, מחזיק בנכסים רבים שגורמים לשוויו להיות מוערך בכמה מיליונים, אף אחד לא יודע בדיוק מה וכמה, אך כל הפרטים הידועים לנו נמצאים בהמשך הכתבה
מערכת ice |  2
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
יחיא סינוואר נולד ב-29 באוקטובר 1962 הוא מנהיג ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה וממייסדי הזרוע הצבאית של החמאס. ב-1989 נכנס לכלא הישראלי ושוחרר ב-2011 כחלק מעסקת גלעד שליט. עם השנים נבחר למנהיג ארגון הטרור חמאס וב-2015 אפילו הוכרז רשמית בתור טרוריסט על ידי ארצות הברית. כמובן שסינוואר אחראי גם לטבח הנורא ב-7 באוקטובר. 
עם השנים כמנהיג החמאס, סינוואר רכש נכסים, לא ידוע על אילו נכסים בדיוק מדובר והיכן הם מוחזקים, אך לפי פרסום, סינוואר מחזיק במספר נכסים בצרפת, במהלך המלחמה, צרפת הודיעה על הקפאת נכסיו ל-6 חודשים. שוויו של סינוואר מוערך בכ-3 מיליון דולר. כ-11 מיליון שקל. סכום גבוה אך לא "בשמיים" יחסית למנהיג בסדר גודל כמו שלו. מוחמד דף מוערך ב-5 מיליון דולר וחאלד משעל המושקע בנדל"ן, מוערך ב-5 מיליארד דולר.
  
כזכור, לפני כ-4 חודשים, כחודשיים לאחר תחילת המלחמה, צה"ל פרסם עלון עם תמונת של בכירי חמאס וכמה כסף ישולם למי שימסור מידע בנוגע אליהם על פי העלון, על מידע משמעותי על יחיא סינוואר צה"ל מוכן לשלם 400,000 דולר, כאשר על מידע משמעותי בנוגע למוחמד דף צה"ל מציע 100,000 דולר בלבד. על אחיו של יחיא, מוחמד סינוואר, שעל מידע בנוגע אליו צה"ל מוכן לשלם 300,000 דולר ועל המחבל הנוסף שנמצא ברשימה, ראפע סלאמה, צה"ל מוכן לשלם 200,000 דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חטופים
    Eliyahu 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שווה סינוואר צריך לשאול את המפגינים המתוסכלים
    סגור
  • 1.
    האתר מסתיר מידע על הנייה מנהיג החאמס שיחד עם ביובי
    בן הארץ 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שהאתר הזה משמיט מידע על הנייה העשיר הגדול והמנהיג האמיתי של החאמס.לא מקבל כאן פרסום למה ומדוע ? שכל אחד ישאל את עצמו ויבין בעצמו את האמת האחת והיחידה על מה שבאמת קורה
    סגור