מדדים ומחקרים

סקר מיוחד חושף: הסיבה שלארגונים קשה להטמיע בינה מלאכותית

בסקר מיוחד שסקר מאות מומחי IT ברחבי העולם מצא את הסיבה שבגללה ארגונים רבים במגזר הציבורי לא מאמצים את הבינה המלאכותית

מערכת ice | 
חקלאות ובינה מלאכותית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סיילספורס, המובילה העולמית ב-AI CRM, מפרסמת תוצאות סקר שנעשה בקרב מאות מומחי IT ברחבי העולם. הסקר בוחן את כישורי ה-AI של העובדים כמו גם את יכולות ההטמעה של בינה מלאכותית בקרב מגזר הציבורי.
 
הסקר מצא כי 60% ממומחי ה-IT במגזר הציבורי, מציינים מחסור במיומנויות בינה מלאכותית כאתגר העיקרי שלהם ליישום טכנולוגיית AI בארגונים שלהם. זה נתון מדאיג שכן, על פי דו"ח של דלויט, בינה מלאכותית יכולה לחסוך מאות מיליוני שעות עבודה לעובדי ממשלה ומיליארדי דולרים מדי שנה.
היתרונות של AI ניתנים לניצול רק אם לכוח העבודה במגזר הציבורי יש את הכישורים להטמיע וליישם את הטכנולוגיה. משרדים ממשלתיים כבר החלו ליישם קווים מנחים ולבנות צוותים לתמיכה בשימוש בבינה מלאכותית. זה כולל הרחבת והשבחת צוות הבינה המלאכותית שלהם ומינוי מנהל בינה מלאכותית, תפקיד שכל סוכנות פדרלית גייסה לאחרונה בעקבות הוראה שיצאה.
"הכשרה ופיתוח מיומנויות הם צעדים ראשונים קריטיים עבור המגזר הציבורי למינוף היתרונות של AI. על ידי השקעה במיומנויות חדשות כמו פיתוח מהיר, מנהלי המגזר הציבורי יכולים להעצים את כוח העבודה שלהם להשתמש בבינה מלאכותית כדי להגביר את הפרודוקטיביות, לבנות קשרים עמוקים יותר עם מרכיבים ולשפר את איכות השירותים הציבוריים", אמר קייסי קולמן, סמנכ"ל פתרונות ממשלתיים גלובליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה