מדדים ומחקרים

נט"ל חושפת: זה הזינוק בפניות בזמן מתקפת הטילים

עמותת נט"ל מפרסמת על עלייה של 760% מרגע שהנחיות פיקוד העורף עודכנו אתמול לפני המתקפה האיראנית. בעמותה קוראים לאזרחים החשים חרדה בעקבות המצב להמשיך ולפנות לקו הסיוע שזמין 24/7 במספר 1-800-363-363
מערכת ice | 
עלייה בפניות לסיוע נפשי בעקבות המתיחות בדרום (צילום freepik, פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
בעקבות המתקפה האיראנית הלילה (בין שבת לראשון) וההתחממות בגזרות השונות, בעמותת נט״ל המעניקה סיוע נפשי על רקע טרור ומלחמה מדווחים על עלייה של 760% אחוז במספר הפניות לקווי הסיוע, בתוך שעות בודדות מרגע עדכון הנחיות פיקוד העורף.
 
מדובר על עלייה משמעותית מהשבוע שעבר שכלל גם הוא מתח לקראת תקיפה אפשרית. השיחות הגיעו מאזרחים מודאגים ובחרדה, שמנסים לסייע בין היתר גם לילדיהם, ושיחות של תושבים שהמצב היווה טריגר נפשי לאירועי ה-7 באוקטובר, ופונים לתמיכה נפשית בהתמודדות, הרגעה וניהול החרדה. 
בעמותה קוראים לאזרחים החשים חרדה בעקבות המצב להמשיך ולפנות לקו הסיוע שזמין 24/7 במספר 1-800-363-363. בנוסף, באתר העמותה קיימים כלים רבים להורים להתמודדות עם חרדה ולחץ בחירום, ולתיווך המצב לילדים לילדיהם. המידע זמין במגוון שפות.
על פי הנתונים שפורסמו על ידי צה"ל, בסך הכול שוגרו מאיראן למעלה מ-300 "איומים אוויריים": כ-100 טילים בליסטים, כ-30 טילי שיוט וכ-160 כטב"מים מתאבדים. השיגורים בוצעו מאיראן ממספר מוקדים, 99% יירוט נרשמו ורק איום אווירי אחד נחת בתוך ישראל וגרם נזק לבסיס בדרום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה