מדדים ומחקרים

מדד העשירים בתעשיית הקולנוע: 10 השחקנים המרוויחים ביותר ב-2020

העשיריה המובילה גרפה ב-2020 שכר של יותר מחצי מיליארד דולר, כרבע הגיע מנטפליקס. בולטים ברשימה: דווין ג'ונסון, בן אפלק, ווין דיזל, ריאן ריינולדס ועוד. מי גרף את המקום הראשון? הדירוג המלא
רועי בהריר-פרל |  1
ריאן ריינולדס, מארק וולברג, דווין ג'ונסון
הוליווד ספגה מכה רצינית כתוצאה ממשבר הקורונה, אבל אפשר להניח שלפחות עשרה כוכבים שרדו אותה לא רע, לפחות מבחינה פיננסית. גם הודות לביסוס מעמדם בתעשייה לפני פרוץ המגפה, אבל בעיקר נוכח האצת כניסתן של ענקיות הסטרימינג, לרבות נטפליקס, לתחרות על הכסף הגדול על חשבון בתי הקולנוע, שרבים מהם נותרו נטושים כתוצאה מהגבלות הריחוק החברתי.
חלקה של נטפליקס בעוגת ההכנסות של כוכבי הוליווד גדל מאוד השנה והוא צפוי להמשיך לצמוח בשנים הבאות, עם או בלי קורונה. החוזים של הכוכבים עם ענקית הסטרימינג האמריקאית צפויים לתפוח בהתאם - כל אחד לפי כמות הצפיות בסרטים ובסדרות בכיכובו. ככה זה עובד היום. עשרת המרוויחים הגדולים ביותר בהוליווד השנה גרפו יחד 545.5 מיליון דולר, כשיותר מרבע מזה  - 145.7 מיליון דולר - הגיע מנטפליקס.
גם השנה, בדומה לאשתקד, במקום הראשון ברשימת השחקנים הגברים שהרוויחו הכי הרבה כסף השנה נמצא דוויין ג'ונסון, שגרף השנה 87.5 מיליון דולר, מתוכם 23.5 מיליון דולר מנטפליקס עבור תפקידו בסרט הנטפליקסי Red Notice שצפוי לעלות בקרוב. נטפליקס, אגב, הוציאה השנה עוד 85 מיליון דולר על שכרם של ריאן ריינולדס (מקום שני ברשימה, עם 71.5 מיליון דולר), מארק וולברג (שלישי, עם 58 מיליון דולר), בן אפלק (רביעי, עם 55 מיליון דולר) ו-ווין דיזל (חמישי, עם 54 מיליון דולר).
על פי דיווחים שונים, עד סוף השנה נטפליקס צפויה להשקיע עוד כ-17 מיליון דולר בכוכבים הוליוודיים - והיא לא לבד: אפל טי.וי פלוס הודיעה לאחרונה כי בכוונתה לשלם לריינולדס יותר מ-30 מיליון דולר עבור תפקידו ב-A Christmas Carol ואמזון פריים, מצדה, הודיעה כי תשלם לכוכב הבוליוודי אקשיי קומאר (מקום שישי ברשימה, עם 48.5 מיליון דולר) 10 מיליון דולר עבור תפקיד בסדרה הראשונה שלו שם, The End.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל לשלם להם סכומים כאלה (ל"ת)
    ידידיה 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור