מדדים ומחקרים

2 מיליון דולר לפרק: זה השחקן המרוויח בעולם

שחקני קולנוע שנחשבים A-LIST החלו לקבל את ההצעות של ענקיות הסטרימינג ומופיעים בסדרות שמכניסות להם סכומי עתק לפרק, קייט ווינסלט, ג'וד לאו, אלק בולדווין, כריס פראט, ג'ף ברידג'ס, מישל פייפר, וינונה ריידר ועוד בין השמות, אבל מי המרוויח הגדול?
מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
מי הם שחקני הטלוויזיה בתשלום הגבוה ביותר בעולם כרגע? שירותי סטרימינג וערוצי כבלים פרימיום כולל HBO ו-Showtime שולטים ברשתות שמרכיבות את הרשימה. למעשה, מתוך 29 השחקנים עם השכר הגבוה ביותר בטלוויזיה כרגע, רק ארבעה מופיעים בתוכנית טלוויזיה מסורתית. וארבעתם מדורגים בין המקומות 21 עד 24.
דרך נוספת בה הרשימה הזו שונה משנים קודמות היא בנוכחות שחקני קולנוע שנחשבים A-LIST. עד לאחרונה, היה פער די ברור בין שחקנים ושחקניות שכיכבו בסרטי קולנוע ובין אלה שהתמקדו בטלוויזיה. עם עליית הסדרות בסטרימינג, ערוצי התוכן האיכותיים כמו HBO מתהפכי ושחקני רשימת ה-A עושים את הקפיצה לסדרות טלוויזיה בתדירות הולכת וגוברת.
רוברט דאוני ג'וניור, שתפס לעתים קרובות את המקום הראשון ברשימת שחקני הקולנוע עם השכר הגבוה ביותר, צועד במקום הראשון. שחקני קולנוע אחרים ברשימת A שעשו את הקפיצה למסך הקטן וקיבלו פיצוי על כך כוללים קייט ווינסלט, ג'וד לאו, אלק בולדווין, כריס פראט, ג'ף ברידג'ס, מישל פייפר, וינונה ריידר ועוד.
עליית התכנות הכוכביות על המסך הקטן בונה תאוצה. HBO פחות או יותר פתחה אותה ב-1999 כשה"סופרנוס" הופיעה בבכורה. AMC עשתה את זה עם "Mad Men". נטפליקס עשתה את זה עם "בית הקלפים" ו"כתום זה השחור החדש". לאחרונה, אפל והולו נכנסו לשורות עם "טד לאסו". עם זאת, HBO ו-HBO Max שלטו לחלוטין עם 11 מתוך 29 השחקנים המרוויחים ביותר. ארבעה מאותם שחקנים מגיעים מתכנית אחת - "ירושה".
אם כן, דאוני ג'וניור במקום הראשון ברשימה עם שכר של מינימום 2 מיליון דולר לפרק של ‘The Sympathizer’ ב- HBO. כריס פראט במקום השני עם שכר של 1.4 מיליון דולר לפרק באמזון פריים, ג'ף ברידג'ס במקום השלישי עם שכר של מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה