מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: דרהי מתאושש, מה עשתה אדלסון?

רוב המיליארדרים הישראלים ברשימה עשו ירידות או שנשארו עם הון זהה לשבוע שעבר. טדי שגיא אחרי עסקת נדל"ן ענקית בארצות הברית, עידן עופר  תמך בסגירת בז"ן ודרהי הגדיל את ההחזקות בבריטיש טלקום | דירוג עשירי ישראל לפי המגזין הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום רמי זרנגר; יחצ, יונתן זינדל פלאש 90)

דירוג עשירי ישראל על פי המגזין הבינלאומי "פורבס": ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של "לאס וגאס סנדס" ו"ישראל היום" היא האישה הישראלית הכי עשירה בעולם. בשבוע האחרון אדלסון איבדה כ-800 מיליון דולר ונשארה במקום ה-56 בעשירי העולם כשהיא עם הון המוערך ב-27.4 מיליארד דולר.

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי והאוליגרך הרוסי-ישראלי, במקום השני בעשירי ישראל עם הון המוערך ב-14.3 מיליארד דולר, יציב בשבועיים האחרונים בהון אך עלה בדירוג העולמי למקום ה-146. אייל עופר, הצבר הישראלי העשיר בעולם איבד מהונו בשבוע האחרון כ-200 מיליון דולר והוא מוערך ב-11.1 מיליארד דולר. למרות הירידה של עופר בהון, בדירוג העולמי הוא עלה למקום ה-196.
 



טייקון הטלקום הצרפתי-ישראלי, פטריק דרהי, רשם עלייה של כ-100 מיליון דולר בשבוע האחרון ועלה 9 מקומות בדירוג העולמי למקום ה-351 כשהוא מוערך ב-7.7 מיליארד דולר. דרהי בשבוע האחרון הגדיל את החזקותיו בבריטיש טלקום בשבוע האחרון ל-18%. מיד אחריו וצמוד אליו, עידן עופר שתמך בתחילת השבוע בהחלטה בנוגע לבז"ן. עופר הפסיד השבוע כ-100 מיליון דולר והוא מוערך ב-7.1 מיליארד דולר ובדירוג העולמי הוא במקום ה-385. 


סטף ורטהיימר במקום השישי עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר. וטדי שגיא שהשבוע עשה עסקת נדל"ן ענקית במיאמי עלה למקום ה-528 בדירוג העולמי של פורבס אך הונו נשאר יציב על 5.5 מיליארד דולר. 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה