מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: זו הסדרה שהשתלטה השבוע על העולם

סדרה שהעונה השנייה שלה שוחררה בסוף השבוע התקרבה מאוד לשבור את השיא הקודם לזמן הצפייה בסדרה חדשה, שנקבע לפני פחות מחודש – אבל את "משחק הדיונון" היא כבר עקפה
יאיר מור | 
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום wikimedia, pexels)
העונה השנייה של "המכשף", שעלתה לנטפליקס בשבוע שעבר, מסתמנת כלהיט היסטרי לא פחות מהעונה הראשונה שלה. בימים הבודדים שחלפו מעלייתה לשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם ביום שישי האחרון ועד לסיכום הרייטינג השבועי של נטפליקס ביום ראשון, רשמה הסדרה יותר מ-142 מיליון שעות צפייה ברחבי העולם, והתמקמה במקום הראשון גם בישראל וגם ביתר המדינות בהן השירות זמין. היא אמנם לא הצליחה לעקוף את השיא הקודם, שרשם החצי השני של העונה החמישית של "בית הנייר" שעלה לפני שלושה שבועות ורשם כמעט 150 מיליון שעות צפייה בסוף השבוע הראשון שלו בשירות, אך לשבוע הנוכחי זה הספיק.
 
חצי-העונה האחרונה של "בית הנייר" נמצאת במקום השני, גם בעולם וגם בישראל.
במקום השלישי, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת העונה הראשונה של "המכשף", בתזכורת נוספת לכך שבכל פעם שעולה עונה חדשה של סדרה פופולארית רבים צופים שוב בעונה הקודמת ואחרים שטרם צפו בה מצטרפים ומשלימים פערים.
במקום הרביעי בעולם נמצאת העונה השנייה של הטלנובלה הקולומביאנית "The Queen of Flow", שאינה זמינה לצפייה בישראל. בישראל, נמצאת במקום הזה המיני-סדרה "עוזרת בית".
העונה השלישית של דרמת גיבורי-העל "טיטאנים" נמצאת במקום החמישי בישראל ובעולם יחד.
במקום השישי העולמי נמצאת העונה השלישית של "אבודים בחלל", ובישראל באותו מקום הסדרה Superstore.
את הרביעייה האחרונה בעולם סוגרות עונה 1 על "חיבתו של המלך" ועונה 1 של "משחק הדיונון" הקוריאניות, עונה 1 של "מסמנים את טמפה" האמריקאית ועונתה הראשונה של "The Queen of Flow". בישראל, משום מה, כל ארבעת המקומות הללו הולכים, כמעט כמדי שבוע, לעונות השונות של "הרופא הטוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה