מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: איך השפיעו הסנקציות על רומן אברמוביץ'?

אחרי שחטף באופן רשמי את הסנקציות מבריטניה, מה קרה להון ולנכסים של רומן אברמוביץ' המיליארדר הישראלי-רוסי  | דירוג עשירי ישראל על פי המגזין הכלכלי "פורבס"
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
ד"ר מרים אדלסון, אלמנתו של שלדון ז"ל, הבעלים של ישראל היום ורשת בתי קזינו בלאס וגאס, היא הישראלית העשירה ביותר בעולם על פי נתוני מגזין "פורבס". אדלסון איבדה במהלך השבוע האחרון סכום של כ-1.7 מיליארד דולר וכעת היא מוערכת בהון של 28.4 מיליארד דולר והיא במקום ה-47 בעולם.
אייל עופר, הישראלי הצבר העשיר בעולם ויו"ר "עופר גלובל הולדינגס", רשם עלייה בשווי ההון שברשותו והוא עלה בכ-300 מיליון דולר. עופר מוערך ב-15.8 מיליארד דולר והוא נמצא במקום ה-117 בדירוג העולמי.
 
אחריו, המיליארדר האוליגרך רומן אברמוביץ', הבעלים של קבוצת הכדורגל "צ'לסי" שבשבוע האחרון הוטלו עליו סנקציות בבריטניה והוא העמיד את קבוצת צ'לסי לפני כשבוע וחצי למכירה. אברמוביץ' איבד במהלך השבוע האחרון סכום המוערך בכ-100 מיליון דולר והוא מוערך ב-12.3 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-156 העולמי.
במקום הרביעי, עידן עופר, הבעלים של לינב אחזקות, אנסוניה ויו"ר הדירקטוריון של חברה לישראל וצים. בשבוע האחרון, עופר הגדיל את שווי הונו בכ-100 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-10.5 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-189 העולמי.
יזם הטכנולוגיה, יורי מילנר, שנכנס רק לפני כשבועיים לרשימה, נמצא במקום החמישי עם הון המוערך ב-7.3 מיליארד דולר והוא במקום ה-334 בעולם. אחריו, טייקון הטלקום הישראלי-צרפתי, פטריק דרהי, הבעלים של חברת אלטיס שרשם ירידה בהון בשבוע האחרון בשיעור של כ-300 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-6.6 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-384 בעולם סטף ורטהיימר ומשפחתו מוערכים ב-6.2 מיליארד דולר והם במקום ה-416 בעולם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה