מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: איזה שיא שבר נתניהו?

דירוג חברי הכנסת מציין השבוע נוכחות מפתיעה מאוד שלא נרשמה מאז תחילת המדור. השבוע האופוזיציה מביסה את הקואליציה עם שבעה שיאנים בטבלה, האם הפעם התברגו ח"כיות בעשיריה?
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
למרות שהכנסת עדיין נמצאת בפגרה, שעות הנוכחות עולות השבוע לפחות במקומות הגבוהים בטבלה, לפי הנתונים של אתר זמן כנסת.
אורי מקלב חוזר לפסגה ורושם את היקף השעות הגבוה ביותר, ובפעם הראשונה לפגרה זו מדובר בהיקף שגבוה מהיקף שעות שבועי שתואם משרה מלאה. מקלב מסיעת יהדות התורה רשם 60:50 שעות ונראה שמסתמן לו מתחרה חדש המקום הראשון, שכן שמחה רוטמן מסיעת הציונות הדתית מחליף את מקלב לסירוגין בשבועות האחרונים ומתמקם השבוע שני אחרי שרשם 40:54 שעות במשכן.
הציונות הדתית לא נחה השבוע והסיעה רושמת נציגות שניה לשבוע הזה עם 37:57 שעות נוכחות שרשם ח"כ יצחק פינדרוס. הקואליציה מגיעה יחד עם סיעת ימינה למקום הרביעי אחרי שח"כ יום טוב כלפון רשם השבוע נוכחות במשכן לאורך 37:12 שעות.
עכשיו שימו לב לזה: בפעם הראשונה מתחילת המדור, מגיע אחד השמות החזקים בכנסת, הישר לחמישייה הפותחת, אחרי שספג בעבר התייחסויות להיעדרויות שלו מהעשירייה. ואם עוד לא עשיתם לעצמכם ספוילר תוך דילוג לטבלה, נציין כי מדובר ביו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו שמתארח אצלנו לראשונה במדור, ובמקום מכובד יש לומר. בהיקף השעות מדובר בצבר תואם פגרה עם מספר מזל של 32:23 שעות במשכן.
 
יש עתיד רושמת נוכחות ראשונה בטבלה השבועית עם משה טור פז שנכח השבוע במשך 28:42 במשכן הכנסת. אלכס קושניר שוב מופיע בטבלה ומכניס נציגות יחידה לישראל ביתנו עם 24:27 שעות נוכחות בשבוע האחרון.
גם תקווה חדשה עם נציגות יחידה שרשומה על שמה של שרן השכל שבילתה השבוע במשכן הכנסת 21:19, ולמעשה מדובר גם באישה היחידה בטבלה השבועית. ח"כ ישראל אייכלר, שם שלא ראינו בנוכחות גבוהה בטבלה, רשם 18:29 שעות במשכן השבוע, וש"ס סוגרת את הרשימה עם 18:20 שעות במשכן לח"כ משה אבוטבול.
האופוזיציה רושמת רוב מוחץ של שבעה נוכחים כולל הנוכחות המכובדת של יו"ר האופוזיציה, וזאת מול שלושה נוכחים מהקואליציה בטבלה. גם השבוע נרשם רוב גברי מוחץ וח"כ שרן השכל היא למעשה היחידה בטבלה השבועי. יהדות התורה והציונות הדתית הן שתי הסיעות היחידות שרושמות נוכחות כפולה, שתורמת גם לכוח של האופוזיציה בה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בזבוז כסף
    אבי 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה זה עולה לנו, הם לא עושים דבר עבור השכר וההטבות שהם מקבלים בושה וחרפה כל הכנסת הישראלית
    סגור
  • 2.
    ביבי בסה״כ נמלט משרה שחוסכת בחשמל
    דורון פ 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מה בכלל עושים בכנסת בפגרה? המזנון פתוח?
    סגור
  • 1.
    פינדרוס הוא מיהדות התורה
    יוסי,ערד 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתקנו את הכתבה
    סגור