מדדים ומחקרים

נועה קירל מתרסקת – ועדיין מובילה | דירוג ספוטיפיי

השיר "פנתרה" שורט את רשימת השירים המואזנים ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי בישראל, ומציב את קירל בצמרת האמנים המואזנים במדינה
יאיר מור |  2
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
לא הרבה אמנים במדינה קטנה כמו ישראל מסוגלים לרשום הישגים בקנה מידה כזה – אבל נועה קירל כנראה כבר נמצאת בליגה שונה. השיר החדש שלה, "פנתרה", אמנם צנח בחדות בשבועיים האחרונים במספר ההאזנות השבועי בספוטיפיי, אך היא עדיין מובילה בענק עם כמעט 300,000 האזנות, לעומת פחות מ-200,000 לשיר הבא בתור. זה אחרי שבשבוע שעבר רשמה כ-308,000 ולפני שבועיים קרוב ל-350,000.
במקום השני נמצא הביצוע החי של טונה ויסמין מועלם לשיר "סהרה"; במקום השלישי "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי, השיר הוותיק ביותר בחמישייה; למקום הרביעי מזנק בניה ברבי עם "קרן שמש", שבשבוע שעבר היה במקום התשיעי; ולמקום החמישי יורדים נונו ושגיא קריב עם "Cute Boy".
 
ברשימת האמנים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים הישראלים של אפליקציית התוכן הקולי הגדולה בעולם מסתפקת קירל במקום החמישי, בדיוק כמו בשבוע שעבר; גם יתר החמישייה נותרת יציבה: טונה במקום הראשון; עדן חסון בשני; אייל גולן בשלישי; ועומר אדם ברביעי.
האלבומים המואזנים בישראל נשארים "מזרח פרוע" של טונה ו"אלבום 2" של עדן חסון, שמחזיקים בצמרת כבר 39 ו-40 שבועות, בהתאמה, וסוגרים כמעט שנה שלמה בחמישייה כמעט בלי אף שבוע של פספוס; במקום השלישי בניה ברבי עם "קרן שמש", שעולה שני שלבים; "Harry’s House" של הארי סטיילס יורד מקום אחד לרביעי; ו"ממותה" של פול טראנק, שגם הוא כבר עם ותק מרשים מאוד של 31 שבועות, יורד מקום אחד לחמישי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צוודק
    ממורמר 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "זמרת " כלום
    סגור
  • 1.
    כלומניקית
    ירו 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש אפשרות עדיין לתת למאיה בוסקילה את האורוויזיון
    סגור