מדדים ומחקרים

שולמית אלוני בטופ: הסקר המפתיע לסוכות של המגזר הדתי

שרת החינוך ויו"ר מרצ לשעבר נבחרה בטופ 5 של הנשים אותן היו מארחים במגזר הדתי בסוכה כחלק מהאושפיזין, כך לפי סקר מפתיע של תנועת "אמונה". שולמית אלוני עקפה את שרה אמנו ורחל המשוררת
מערכת ice | 
שולמית אלוני (צילום משה שי/פלאש 90)
לקראת חג הסוכות יצאה תנועת "אמונה" בפרוייקט אושפיזין שיצא לבדוק אלו נשים היו רוצים לארח בסוכה במגזר הדתי לאומי. באמונה ביקשו להעצים בחג גם את דמותן של נשים, כאשר ניתנה האפשרות לבחור גם בין דמויות תנ"כיות לבין דמויות מודרניות יותר. 
הקמפיין רץ במשך שבוע בקרב קהל לאומי דתי וכל מצביע יכול היה לבחור שבע נשים, בהקבלה לשבעת הגיבורים המסורתיים. לאחר אלפי הצבעות ניתן לקבוע כי רחל אמנו היא הדמות המבוקשת ביותר, עם 31.8% מההצבעות, לאחר מכן נעמי שמר עם 29.6% מההצבעות ובמקום השלישי נבחרה אסתר המלכה עם 27.8% מההצבעות.
 
לאחריהן ניתן למצוא את התשובה המפתיעה ביותר. שולמית אלוני הגיעה רביעית עם 25.9% מההצבעות, רות עם 24.7%, שרה אמנו עם 24.1% מההצבעות וחנה סנש סוגרת את שביעיית האושפיזין עם 21.6% מההצבעות. 
ומה עם רחל המשוררת? הגיעה רק למקום ה-13 בלבד, מקום אותו היא חולקת עם שרה אהרונסון, עם 16.7% אותן קיבלו שתיהן מסך הקולות.
נשים נוספות שעמדו להצבעה וקיבלו מעט מהקולות: שולמית כהן קישיק, הרבנית שרה הרצוג, טובה סנהדראי, שרה שטרן קטן, מרים בן פורת, חנה רובינא, הרבנית ברכה קאפח ,נחמה ליבוביץ, ברוריה ,יהודית נסיהו, צביה לובטקין, מרים הנביאה, זלדה, מרסל ניניו ויונה וולך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה