מדדים ומחקרים

בני אדם עלולים לפתח עפעף נוסף משימוש יתר בטכנולוגיה

מחקר חדש מארה"ב מעריך שבעתיד הרחוק בני האדם ישנו באופן דרסטי את נראותם הפיזי בתהליך אבולוציוני, ואפילו יצרו דגם תלת ממדי כדי להדגים את השינוי עם תוצאה מטרידה ביותר
מערכת ice |  2
ניידים (צילום pexels)
על פי מחקר חדש מארה"ב, ייתכן כי בני האדם בעתיד ייראו אחרת באופן דרסטי ממה שאנו נראים היום. המחקר התבסס על מחקרים וסקרים אחרים שבדקו מהי מידת השימוש של בני אדם בטכנולוגיה באופן יום יומי ובהתאם לכך החוקרים יצרו מודל תלת ממדי המציג הערכה בנוגע לגוף הפיזי של הצאצאים שלנו.
הדמות שהחוקרים יצרו במערכת תל ממד נקראה "מינדי" ולה כמה מאפיינים מטרידים ומדאיגים למדי. למשל, נוכל לראות שכף ידה מעוקמת לצורה התופסת בטלפון נייד וזאת בעקבות מגמה שבה היד שלנו תתרגל יותר ויותר להחזקה תמידית של המכשיר. יתרה מכך, השרירים שלנו יתנוונו ובהתאם לכך הזרוע שלנו תישאר בזווית של 90 מעלות.
מבין התופעות המדאיגות נוכל למצוא גם את הגיבנת הלא מחמיאה שתגיע עקב ישיבה לא נכונה, לצד צוואר רחב שיהיה כתוצאה מישיבה ממושכת מול מסכי המחשב. כמו כן, החוקרים צפו כי הגולגולת שלנו תתרחב לרחוב ותקטן לאורך היות והמוח שלנו יקטן גם הוא.
 
לבסוף, החוקרים צפו כי אנו נפתח עפעף שלישי פנימי יותר וזאת כתוצאה מאבולוציה. מטרת העפעף תהיה להגן על העין מהתאורה של המכשירים הטכנולוגיים בהם אנו עושים שימוש. כעת, אין ספק שציירנו לכם תמונה מטרידה למדיי וכל התקווה היא שהיא לא מאד מדויקת כי שאנשים רבים שבחנו את המחקר מאמינים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה החרא הזה?
    עלמא 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם אמורים להיות אתר חדשות, תדייקו ואל תפיצו פייק ניוז
    סגור
  • 1.
    עפעף
    דבורה מור 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה איכפת לי בוודאי שזה לא יקרה בימיי....
    סגור